Wie geeft er nog borstvoeding?

Hoi, ik geef ook nog borstvoeding, nu nog 3 keer, en als nodig in de nacht Gaat nog steeds heel goed. Verder eet Thijs volledig met de pot mee, en krijgt hij tussendoor sap, thee, roosvice oid.Als hij pap krijgt, doe ik dat met gewone melk.   Wel leuk dat dit onderwerp nog eens aan bod komt. Groetjes Wendy mv Thijs

Nog 2,5 week en dan geef ik een jaar BV. Had ik vooraf niet zo gepland, maar mijn dochter is een hardnekkige flesweigeraar. Inmiddels drinkt ze uit een tuitbeker, maar vandaag op het KDV weer nauwelijks gedronken. En ik moet zeggen, het kost me nu nauwelijks moeite meer.Ze drinkt hooguit  5 minuutjes en dan is ze klaar. Ik  kolf niet meer (mocht na 9 maanden wel blijven kolven van mijn werkgever, maar mijn dochter   drinkt het toch niet, liters zijn er al weggegooid), dus tussen de middag krijgt ze pap van opvolgmelk om toch vocht binnen te krijgen gedurende de dag.
En nu gaan we dat jaar volmaken ook!!

Brigitte

hoi Karoline,

ik ga het even proberen of de banner er zonder die ' het wel doet,

En Brigitte, hou vol, goed hoor 1 jaar. Heb je ook niet het idee nog de enige te zijn. En inderdaad, wij zijn ook met 5 minuten klaar met voeden. Veel sneller dan met het lepeltje geven. En de melk die je hebt weggegooid, wat voelt dat naar he?! Ik heb me opgegeven bij het moedermelknetwerk, maar tot nu toe nog niks gehoord.

Allemaal succes met de borstvoeding.

gr, bianca
http://lilypie.com"> src="http://bf.lilypie.com/Oxl9p2.png" alt="LilypieBorstvoeding Ticker" border="0" width="400" height="80" />

hoi......
ik geef ook nog steeds borstvoeding al ruim 10 maanden nu ik wil het volhouden tot ie een jaar of 2 is als dat lukt.... hij krijgt nu nog 2 keer toto voor kort 3 keer maar hij slaapt nu eindelijk door al een week....

Hoi,

Ik geef geen bv meer, na een half jaar fulltime te hebben gekolfd vond ik het genoeg.
Maar als Jamie aan de borst had kunnen drinken had ik het vast langer gedaan.

Eigenlijk kwam ik hier dan ook om jullie allemaal een dikke pluim te geven!!
Zólang je kind het beste te geven is iets om trots op te zijn!

Liefs Tiny mama (van Jamie 31-10-06)

Terug
Bovenaan