Hoihoi,
Ik geef ook nog volledig borstvoeding. Roman is van 14 december, is nu dus bijna 15 weken. Ik vind het ook heerlijk om te doen. Het is zo gezellig, lief, mooi etc. Ik hoop dat ik het nog een tijdje kan blijven doen. Volgende week begin ik weer met werken, dan ga ik kolven op kantoor, en krijgt hij flesjes afgekolfde melk op het KDV. Ben al flink aan het oefenen met kolven thuis en dat gaat goed. En ik heb een voorraadje melk in de vriezer. Vorige week hebben we voor het eerst ontdooide melk gegeven en hij drinkt het, dus wij zijn superblij.
Als ik Roman de borst geef in bed, dan gaat hij me zo lief liggen aan kijken. Dat zijn zulke fijne momenten. Dan zie ik dat kleine mondje heen en weer gaan en die mooie bruine ogen die me aankijken. Zoooooooo lief. Het is zelfs zo dat ik 'baal' dat Roman elke dag 1x een flesje afgekolfde melk krijgt en ik hem dan niet de borst kan geven. Maar ja, het moet wel met die fles, want anders wil hij straks alleen nog maar de borst.
Ik ben wel benieuwd hoeveel dames er nog zijn die ook nog de borst geven en hoe dat gaat in combinatie met werken.
Groetjes,
Laura