Wie geeft er nog BV

Hallo mamma's!!!
Wie geeft er nog BV en hoe gaat dat?
Ik heb zondag alweer een borstontsteking gehad, maar ik ga vrolijk verder met borstvoeding, ik vind het heerlijk om te doen?

Hoihoi,

Ik geef ook nog volledig borstvoeding. Roman is van 14 december, is nu dus bijna 15 weken. Ik vind het ook heerlijk om te doen. Het is zo gezellig, lief, mooi etc. Ik hoop dat ik het nog een tijdje kan blijven doen. Volgende week begin ik weer met werken, dan ga ik kolven op kantoor, en krijgt hij flesjes afgekolfde melk op het KDV. Ben al flink aan het oefenen met kolven thuis en dat gaat goed. En ik heb een voorraadje melk in de vriezer. Vorige week hebben we voor het eerst ontdooide melk gegeven en hij drinkt het, dus wij zijn superblij.

Als ik Roman de borst geef in bed, dan gaat hij me zo lief liggen aan kijken. Dat zijn zulke fijne momenten. Dan zie ik dat kleine mondje heen en weer gaan en die mooie bruine ogen die me aankijken. Zoooooooo lief. Het is zelfs zo dat ik 'baal' dat Roman elke dag 1x een flesje afgekolfde melk krijgt en ik hem dan niet de borst kan geven. Maar ja, het moet wel met die fles, want anders wil hij straks alleen nog maar de borst.

Ik ben wel benieuwd hoeveel dames er nog zijn die ook nog de borst geven en hoe dat gaat in combinatie met werken.

Groetjes,
Laura

Oh, en borstontstekingen ed zijn mij gelukkig nog bespaard gebleven. Even afkloppen.
Vervelend dat jij dat hebt gehad!! Gaat dat vanzelf over of moet je dan aan de medicijnen??

hoi,hoi,

ik geef Tara(29-12'06)ook nog borstvoeding.
Heerlijk om te doen,die knusse momenten.
Het enigste nadeel is dreigende borstontsteking,maar ga voor geen goud stoppen.
Ik heb mijn 1 ste dochter 9 maanden borstvoeding gegeven en hoop dat nu weer te kunnen doen!!

groetjes danielle
Mama van demi 26-01'03  en Tara 29-12'06)

Hoi,

Sanne (3-12-06) krijgt ook nog volledig borstvoeding en het gaat prima. Heerlijk om te doen he, zo knus ook. Soms laat ze even los, kijkt me aan en lacht dan om vervolgens weer verder te drinken. Je smelt weg!!
Probeer het ook nog een poos vol te houden hoor, zeker zolang het zo goed gaat.

Groetjes Trudy

Hi,

Hier ook nog BV hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel makkelijk vind, nooit na te hoeven denken of Hugo wel voldoende binnenkrijgt.

Na een paar weken heb ik wel een beginnende borstontsteking gehad, maar door heel veel koelen is het bij twee dagen lamlendigheid gebleven. Masseren o.i.d. als ik erg veel stuwing heb, doe ik niet meer want volgens mij is die ontsteking gekomen omdat ik constant zat te voelen aan de harde plekken. Nu helemaal geen problemen meer.

Tot 1 mei werk ik nog niet, dus ik ben ook benieuwd hoe het straks gaat.

Groetjes

Lynn krijgt ook nog de borst en vindt het zo fijn dat ze liever geen fles drinkt! Maar dat hadden jullie vast al begrepen...
Ik hoop dat ik het tot na de zomer vol kan houden. Want wat vinden jullie er nou zo heerlijk aan???? Ik vind er zelf niet zoveel aan, vind het wel makkelijk en doe het dus vooral uit luiheid.
Lynn drinkt erg goed, heb nog geen enkele tepelkloof of wat dan ook gehad!

Hier nog een. Ik geef ook nog volledige borstvoeding. En ook ik doe het uit gemakzucht en omdat ik het harstikke leuk vind om te doen. Ik vind het heel bijzonder om me te realiseren dat Jitske groot wordt van alleen wat ik haar geef. Daar ben ik best trots op. Bij mijn eerste heb ik het acht maanden volgehouden. Toen was het helaas gek genoeg gewoon op. Hopelijk lukt het nu weer zo lang!
Omdat ik vier dagen per week werk, kolf ik wel elke dag. Ze krijgt dus regelmatig de fles met afgekolfde melk. Maar gelukkig gaat dat ook prima.

Louise

Terug
Bovenaan