wie geeft/gaf borstvoeding?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik heb even een vraagje aan de ervaren moeders hihi
hoe hebben jullie de borstvoeding ervaren?

gr

Hoi,

Ik heb de bv als heel mooi, natuurlijk en gemakkelijk ervaren!
Ik heb het geluk gehad dat mijn zoontje en mijn borsten wel voor elkaar gemaakt waren waardoor ik zonder hulp (nou ja, alleen van mn moeder) en zonder problemen (behalve een enkele ontsteking die zo weer over was) bv heb kunnen geven.
En dat tot 2,5jaar! Daarna vond mijn zoontje het wel genoeg geweest en stopte hij met vragen!

Mijn bv periode is dan ook heel makkelijk en natuurlijk verlopen, zonder stress van het afwennen!    

Dus dit keer ga ik zeker weer voor bv, goedkoop, gemakkelijk (altijd bij je en op temperatuur) en heel intiem!

Als je nog vragen hebt hoor ik het graag van je!

Liefs Nika

hoi hoi
tnx ja ze zeggen ook dat het beter is voor de kleine maar ook voor je zelf voor je eigen lichaam enzo

maar ja wat doe je als je weggaat?

gr

Als je weg gaat met of zonder baby???

Met baby: gewoon voeden waar je ook bent is mijn idee! Als je er als volwassene mag eten waarom je baby niet? Ze hebben hele mooie bv kleding zodat je het niet ziet en een grote doek/sjaal doet wonderen tegen afkeurende ogen

Zonder baby: kolven en de melk achter laten voor de oppas. Als je werkt heb je als het goed is het recht om af te kolven in een afsluitbare ruimte (de preciese regels weet ik niet omdat ik toen ik mn zoontje bv gaf niet werkte).

Ik zit zelf ook nog met vragen hierover omdat ik nu studente ben en dus niet weet of ik dan ook het recht heb om te kolven.

gr Nika

eey ja met de baby hihi dalijk durf ik het niet met mensen om me heen haha

hihi krijg net een boekje binnen ban wij jonge ouders staat een heel stuk in over borstvoedng en heb ook een boek van de vk gekregen ik wil het wel proberen namelijk

groetjes

Als je het bv eenmaal onder de knie hebt gaat het heel makkelijk en kan je hem (bijna) onopgemerkt aanleggen. En als je bang bent dat mensen er wat van zien dan is zo'n grote doek echt reuze handig!

Ikzelf heb er nooit problemen mee gehad, ik zag mn borsten tijdens de bv totaal niet als sex object en had er dus ook geen moeite mee als iemand misschien iets zou zien (liep vroeger ook top less op t strand).

Ik vind het goed dat je het wel wilt proberen (helemaal na al die negatieve horror verhalen) en je doet er goed aan om je een beetje in te lezen, maar laat je niet gek maken: je hoeft geen problemen te hebben! Als je leest wat  voor een kwaaltjes je  allemaal kan krijgen zou je er helemaal niet aan beginnen (maar dat geld voor de meeste dingen: zwangerschap, medicijnen zelfs de zonnebank)

lfs nika  

hihi nee idd

nee ik ga het gewoon proberen duurt nog even dus heb nog de tijd hihi nog ongeveer 6a7maanden dus hihi.

haha en ooh nee mij zie je dus echt niet toples hihi

hoe oud bn je?

groetjes

Ben 26! Toen ik mn zoontje kreeg was ik 23.

Ik ben totaal niet "preuts" (stom woord, maar heb er ff geen betere voor) en had dus ook geen probleem met bv (of borsten in het algemeen, hihi)
Maar kan me voorstellen dat bv een stuk minder makkelijk is als je je borsten normaal "verborgen" houdt!

Maar zoals ik al zei, een grote sjaal om je nek en over je kindje en ze zien er nix van!

(ben eigenlijk aan het studeren, maar ben volgens mij een beetje verslaafd aan dit forum)

-x-

Terug
Bovenaan