quote: patricialut reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2007 13:45:14&apos😉);
eey ja met de baby hihi dalijk durf ik het niet met mensen om me heen haha
hihi krijg net een boekje binnen ban wij jonge ouders staat een heel stuk in over borstvoedng en heb ook een boek van de vk gekregen ik wil het wel proberen namelijk
Hoi,
Je zou kunnen overwegen om de informatiebijeenkomsten over borstvoeding bij te wonen, die de Vereniging Borstvoeding Natuurlijk in heel Nederland organiseert? Contactpersonen van de VBN hebben, met hun eigen borstvoedingservaring als basis, een opleiding gevolgd via hun organisatie en geven wetenschappelijk verantwoorde informatie over borstvoeding. Tijdens de bijeenkomsten komen eerdere aspecten van borstvoeding aan bod, zoals de werking van de borst, het aanleggen van de baby, borstvoeding in de praktijk en het afkolven van moedermelk. Er is gelegenheid om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en twijfels bespreekbaar te maken; breng gerust ter sprake wat je bezighoudt. De informatie die tijdens de bijeenkomsten wordt gegeven, vormt een stevige basis voor het starten met borstvoeding. Voor meer informatie en adressen bij jou in de buurt kun je terecht op www.borstvoedingnatuurlijk.nl .
Nog een voorspoedige zwangerschap toegewenst!
Groetjes van Yvonne, contactpersoon Vereniging Borstvoeding Natuurlijk