wie had toen zij zwanger bleek te zijn toch de pijnen van ongesteld worden?

Ik heb bij mijn beide zwangerschappen zulke krampen gehad, dat ik echt dacht: ik ga nu naar de wc en wordt ongesteld.

Maar nee hoor! De krampen zijn erger dan wanneer ik echt ongesteld wordt en de blijven bij mij altijd totdat ik ongeveer 20 weken zwanger was bij de eerste
Bij de tweede bleek de baby met 14 weken te zijn overleden en zijn de krampen ongeveer met die tijd gestopt.

mvrgr mama van MD

hoi hoi, ik had precies dezelfde vraag als jou!! ik heb nu al twee weken buikpijn!! vanaf dat ik mijn eisprong zou hebben gehad!! en nu nog steeds dus ik heb ook zoiets van het komt er weer aan!! maar hoop zo dat het niet zo is , ik zit nu in ronde 23 dus heb het wel helemaal gehad!! met die negatieve testen,   maar ik heb deze maand wel andere dingen meegemaakt als normaal! heb nu al 3 keer een drupje bloed verloren bij het plassen! jij ook??vanaf de dag dat ik mijn eisprong zou hebben??
we hopen het beste maar voor elkaar en dat we samen hier van de week een mooie bericht neer mogen zetten!! wanneer ga jij anders testen?? ik vrijdag als ik nog niet ong ben maar verwacht niet dat ik moet testen!!
veel liefs wendy

Hoi Wendy ik ook vrijdag dan maar ik denk ook niet dat het nodig is.
Ik hoop het wel heel erg natuurlijk.
Maar wanneer moet jij eigenlijk ongi worden dan.
Ik had mezelf voorgenomen er niet te veel op te hopen maar ik doe het toch weer.
Ben zo bang dat ik mezelf pijn doe op deze manier.
Gr liselotte

hoi hoi, morgen is mijn NOD !! spannend , inderdaad het doet toch weer iedere keer pijn als je ong bent geworden, ook al weet je innerlijk eigenlijk dat je ong er aan komt maar toch blijf je hopen ik heb precies hetzelfde!! ik neem me ook iedere maand voor om niet uit  te rekenen wanneer ik nou  mijn eisprong enz... heb! maar toch iedere keer doe ik het weer, maar in de  " klusweek" is er niks aan!! dat weet ik wel, maar ja  voor een goed doel denk ik dan maar,  
ik ga voor ons duimen!!
veel liefs wendy  

Hoi wendy veel succes morgen en laat het even weten.
Ben echt benieuwd hoor.

Hoi Sam bedankt voor je berichtje, door jou krijg ik weer een sprankje hoop.
Had jij ook echt dezelfde klachten als anders dan?
Ik had mezelf al helemaal afgeschreven deze maand maar er is nog een klein beetje hoop.

Gr liselotte

Hey Liselotte,

Ik ben zelf 31 en mijn dochters zijn 3 (vrijdag a.s) en 1 1/2 dus nog niet zo oud. Hoe voel je je heb je nog steeds krampen ik had  gisteravond  ook wat steken in mijn buik. Voor jou is het morgen al, echt spannend ik hoop zo dat het raak is voor je! Trouwens voor alle dames . Ik heb me voorgenomen om als de duivels weg blijven vrijdag te testen (leuk kado voor m'n dochter)

Ik  voor je.

Dikke  Daantje

Hallo iedereen.

Ik heb dat van mijn eerste ook heel erg gehad. Ik dacht écht dat ik ongesteld moest worden.
Ik moest toen op een vrijdag ongesteld worden en ik had die "ongesteldheidskrampen" heel erg en heel de tijd. Ik had echt het idee dat elke keer als ik naar de wc ging dat ik daar zou zien dat ik ongesteld was geworden, ik   nam ook elke keer een tampon mee.

Maar na vijf dagen overtijd dacht ik: miss ben ik toch zwanger?
Ik heb namelijk ook altijd een hele regelmatige cyclus, vandaar.
En ja hoor, zwanger! Ik had eerst 's middags een test gedaan en die was vaag. Toen de volgende ochtend met ochtendurine en die was gelijk héél duidelijk!

Wij gaan vanaf mei serieus voor een tweede, dus nog heel even wachten. Ik ben wel al gewoon gestopt met de pil, dus mijn menstruatie is al regelmatig. Is wel prettig, weet ik waar we aan toe zijn.
Ons zoontje is nu 3 jaar.

Succes allemaal!
Groetjes Gerrie.

Terug
Bovenaan