wie had toen zij zwanger bleek te zijn toch de pijnen van ongesteld worden?

hoi lisselotte,
wat fijn he al die berichtjes, en ook dat het inderdaad zou kunnen?? ong pijn maar toch zwanger!! ik hoop het zo voor ons maar ik heb er een hard hoofd in jij ook??
ik heb echt buikpijn en rugpijn en nu ook pijn in mijn borsten?? heb ik anders nooit!! haha , ja ik weet het nu zit ik me weer gek te maken!!! maar ik word er niet goed van allemaal op dit moment, ik heb  vandaag ook al weer genoeg gehuild misschien dat het nu allemaal wat oplucht!! nou meid veel succes en laat iets weten he!!
veel liefs wendy
ps de rode duivels zijn er nog niet?

Hoi hoi,

Ik hoor wel niet thuis hier op dit forum maar wou toch ff reageren. Ik heb zelf ook de klachten gehad van ongi pijn, maar ik voelde me wel anders had kriebels in mijn buik. Mijn vriend riep gelijk dat ik zwanger was omdat ik zo ontzettend warm aan voelde, maar ik voelde toch echt die ongi pijn.

Toen de dag op de NOD getest negatief en toen teste ik 3 dagen later en toen twee dikke stepen.

Wens je heel veel succes

Gr Fruit Girl 17,5 wk zwanger

Hoi allemaal als eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie reacties.
Het geeft me toch weer wat hoop.
Heb nog wel heel erge rugpijn maar buikpijn is minder vanaf vandaag.
Ik ben wel bang om iedere keer naar het toilet te gaan.
Morgen is mijn nod dag maar het kan ook overmorgen zijn omdat ik de vorige keer snacht pas ongi werd.
ik wacht tot van het weekend en als ik het dan niet ben dan ga ik testen.
Voor depri en daantje ook dikke duimen./
Ik zal voor jullie duimen meiden en dat we straks allemaal maar zwanger mogen zijn.
Gr Liselotte

Hoi Liselotte,
Nou meid, ik zal de aankomende dagen het forum goed in de gaten houden en heel hard duimen dat je een positieve test mag krijgen(en uiteraard ook voor de andere meiden). Ben hier maar even geweest maar heb zoveel bekende verhalen gelezen. Die helpen je dan weer door een onzekere periode.
Een opsteker voor jou: ook met "ongipijnen" kan je zwanger zijn.
Ik heb namelijk vanochtend toch echt een positieve test gehad dus ben...ZWANGER!!!
Ik hoop dat je me straks mag vergezellen bij de november mama's.
Suc6jou en de rest van de meiden!!

Ja mijn klachten waren precies hetzelfde als wanneer ik ongi moest worden. Kon de eerste paar weken ook maar moeilijk geloven dat ik zwanger was omdat ik verder geen klachten had (behalve die ongi klachten dan). Mijn vriend had trouwens wel gedacht dat ik zwanger was aangezien mijn borsten gegroeid waren! haha.

Heel veel succes!!

Gr. Sam

Hoi mams en sam, bedankt voor jullie reacties en proficiat met jullie zwangerschap.
Ik hoop ook echt dat ik tot die groep behoor die de pijnen heeft maar wel zwanger is.
Ik denk het echter helaas niet.
Ik voel me wel zo kut vandaag.
Net zoals anders als ik ongi moet worden.
Daarbij heb ik ook nog enorme spierpijn die door heel mijn rug jaagt.
Dit is niet van mijn aankomend ongi maar ik loop bij een fysio.
Die heeft vanmorgen mijn nek en rug losgemaakt maar ik heb nu verschrikkelijke pijn.
Ben ook heel erg sjachrijnig nu en dat heeft meestal wel met mijn ongi te maken.
Ik laat het jullie morgen wel weten of mijn ongi wel of niet is gekomen.
Bedankt voor jullie lieve woorden en jullie antwoorden op mijn vraag.
Gr liselotte

Hoi allemaal,
nou vandaag is mijn nod dag maar de rode duivels zijn er nog niet.
Nou kan het natuurlijk nog wel want de dag is nog niet uit.
Maar mijn gevoel is deze maand toch wat anders.
Vooral vandaag had ik niet zoveel ongi pijnen als anders.
Wel veel vocht verlies en steken in mijn lies.
Maar nu las ik net dat dat ook bij een zwangerschap kan horen.
Ik hoop het maar.
Ik ga nu slapen en als ik morgen wakker word dan kijken we maar weer verder.
Ik ben in principe nog niet overtijd want de dag is nog niet om.
Ik probeer er maar zo nuchter mogelijk onder te blijven.
De vorige keer werd ik het ook pas s'nachts.
Gr liselotte

Terug
Bovenaan