wie had toen zij zwanger bleek te zijn toch de pijnen van ongesteld worden?

Hoi linda maar wanneer had jij die testen gedaan dan?
Allemaal op dezelfde dag?
Of had je ze in het begin gedaan?
Begrijp je antwoord niet zo goed.
Heb je ze allemaal gedaan op dag acht?
Gr liselotte

nee de eerste op de eerste dag overtijd, toen na een paar dagen nog eens een, die was ook weer negatief, maar werd maar niet ongi, dus toen nog maar eens getest en op dag acht was hij pas positief maar nog met een heel licht streepje. Dus daarna na een paar dagen nog eens getest en toen werd hij pas donkerder.

groetjes linda

Oke bedankt linda.
Heb nu tenminste nog wel een beetje hoop.
We wachten gewoon weer een paar dagen af.
Als ik woensdag weer test dan ben ik een week overtijd.
Dan zul je het toch eigenlijk moeten zien he.
En anders ga ik even langs de dokter.
Gr liselotte

Ik denk dat je dat het beste kunt doen, hoe moeilijk het ook is, nog ff een paar dagen af wachten en als je dan nog negatief test kun je denk ik ook het beste ff langs de huisarts gaan.

Ik wens je heel veel succes de komende dagen en ik zal voor je duimen.

groetjes linda

Hoi Liselotte,

Toen ik de 1ste x teste op de dag van mijn NOD was ie negatief en 3 dagen later positief. Maar dat verschilt per persoon toen ik de eerste keer bij de VK kwam was ik ook ruim een week verder dan had de eerste test eigenlijk al positief moeten zijn.

Dus zou ook zeggen over een aantal dagen weer testen misschien is ie dan alsnog positief.

Succes gr Fruit Girl

fruit girl en linda bedankt voor jullie snelle reacties.
Ik hoop echt dat jullie gelijk hebben.
ben erg blij dat jullie de moeite nemen voor mij om te antwoorden.
zulke dingen slepen je erdoorheen
gr liselotte

Liselotte,

Kop op meid nog ff volhouden wachten is ook niet mijn sterkste punt maar laten we hopen dat er nu een mooie beloning tegenover staat twee dikke strepen bijvoorbeeld. En komen alsnog de RD dan volgende ronde beter toch hoe moeilijk het ook is daar had ik zelf ook altijd moeite mee.

Gr Fruit Girl

Terug
Bovenaan