wie had toen zij zwanger bleek te zijn toch de pijnen van ongesteld worden?

lieve liselotte, vervelend voor je die onzekerheid!! Je had er natuurlijk helemaal op gerekend omdat je niet ongesteld werd... Nou als ik de reacties van de andere meiden lees, heb je toch nog best wel kans..... Even geduld nog, en zolang je niet ongesteld wordt heb je nog steeds kans. Maar hopen dat de test het nog niet meten kon!! Blijf je volgen, ben benieuwd. Succes en sterkte met wachten!!        voor je, liefs el

Hey Liselotte, wat vervelend voor je zeg.maar gelukkig zegt een negatieve test ook niet alles.......zolang je niet ongesteld bent geworden heb je nog hoop.......

Maar wat voel je nu precies? Ik kan je melden dat ik ook geen ongi pijnen meer heb, voel wel steken onderin mijn buik. verder helemaal niks.

misschien heb je hier wat aan..........

ik blijf duimen voor je meid.........

Nora

Hoi iedereen, nogmaals bedankt voor jullie reacties.
Ik kijk het nog even aan tot woensdag en dan test ik gewoon weer.
Ik heb diep van binnen een gevoel dat de test geen goede uitslag heeft gegeven.
Ik heb gewoon alle verschijnselen van een zwangerschap en geen verschijnselen van ongesteld worden op het moment.
Als ik woensdag weer negatief test ga ik een afspraak bij de huisarts maken.
Als ik niet zwanger ben dan hoop ik dat mijn ongesteldheid snel komt.
Dit is echt erg die onzekerheid.
Dacht ik ga even naar de winkel om boodschappen want dan kan ik even ergens andrs aan denken.
Wat denk je!!!!!!!
Allemaal zwangere vrouwen overal.
Nou dan valt het ook niet mee om ergens anders aan te denken.
Gr liselotte

Liselotte,

Ja een beetje afleiding is goed voor je dat deed ik ook altijd en dan zie je allemaal zwangere vrouwen dat had ik ook altijd. Nu ik eenmaal zwanger ben zie ik er niet zoveel ze zijn er wel maar je ziet er meer als je nog niet zwanger bent haha.

Nou meid het is zo woensdag en ik duim voor je dat de RD weg blijft en dat je woensdag twee dikke strepen ziet, zoals ik je hoor heb je alle tekenen van zwanger zijn maar hoor ook wel eens dat je lichaam je voor de gek kan houden.

Hoor je snel weer gr Fruit Girl

Terug
Bovenaan