wie heeft dit ook?

A

Anoniem

Guest
hoi

ik heb nu sinds een paar daagjes dat als ik opsta duizelig word( beetje zwart voor de   ogen) en heel even een misselijk gevoel (van een paar seconden) en is dan weer over

meestal heb ik   sávonds of s'nachts   als ik naar de w.c moet steken onderin mijn buik.

zijn er meiden die dit ook hebben? ik heb volgende week mijn nod

groetjes jo

Hoi,

Heel herkenbaar heb hetzelfde.
Mijn NOD is 1 sept. maar ik hebook nog eens last van pijnlijke borsten Ik voel opgezette klieren en gevoelige tepels.

Ik ga voor je hopen.

Succes

Groetjes Dolfijn

Hoi,

Ik herken het helemaal. Vooral 's avonds heb ik last van vlagen  misselijkheid. Mijn borsten zijn al zo'n drie dagen een stuk groter dan normaal. En ook m'n darmen rommelen. O ja, en m'n onderrug doet zeer. Heb af en toe ook krampen in m'n buik (rond m'n navel en daaronder). Hebben jullie ook van die humeursschommelingen? Is helemaal niets voor mij joh, maar ik heb het niet echt onder controle die emoties van mij (hihihiihi). Mijn NOD is de 27e......ik ben vreselijk ongeduldig.

Meiden, succes!!! We houden elkaar op de hoogte
Veel liefs,
Lei

ik heb ook dan reageer ik ineens heel kattig op mijn vriend

ik ben ook al een hele tijd verkouden, dat heb ik anders ook nooit

nouja we zullen wel zien waar het op uit komt

ik moet nog precies 1 week w88 duurd wel lang zeg!!

jullie   ook heel veel succes
groeten jo

klinkt goed hoor meiden!
Spannend spannend spannend...ik duim voor jullie!

hoi hoi

ik heb dit ook en ben al een halve week over tijd....

maar mijn cyclus is onregelmatig en de test was woe nog negatief.

maar nog geen spoor van ongi, dus wie weet

Ik heb exact dezelfde klachten en ben de laatste twee dagen ook heel misselijk en moe.

spannend!

Mari

Hoi meiden,

Nou ik wacht ongeduldig mee. Heb ook allemaal van die 'zwangerschaps' klachten.
En mijn NOD is ook volgende week.

Succes met wachten

Liefs,
Jasmijn

hallo..
mijn nod is de 26e.. ik had eerst last van gevoelige tepels en gespannen borsten.. en gister voelde t niet meer zo aan.. en vandaag zijn mijn borsten wel weer gespannen.. ik heb ook wat last van mijn onderbuik.. dan zo;n zeurderige pijn en dan weer wat steken.. en wat k sinds vandaag ook heb is dat k wat steken in mijn lies heb.. heel erg die onzekerheid he... nou meide ik hoop voor ons allemaal dat t wel goed zit. we hebben nu wel lang genoeg gewacht he..
groetjes zina x

Terug
Bovenaan