wie heeft dit ook?

ja hoor kan ook aansluiten!

Opgeblazen gevoel en zuurbranden, volgens mij ook blauwe aders op mijn borsten en heel iets gevoelig maar mijn vriend ziet niks bijzonders aan mijn borsten tja..

Mijn nod zit tussen morgen en maandag (dat schommelt de laatste tijd wel iets)
spannend...

xxx ssuss

Hoi Ssuss,

Klopt van dat zuurbranden. Ik dacht er gisterenavond even aan een rennie te nemen, is dat verstandig denk je? Fijn te horen dat meer meiden mijn klachten hebben. Ik was echt bang dat ik het me allemaal maar inbeeld.

Meid, jij ook sterkte met je klachten. Ben je ook zo zenuwachtig?

Liefs,
Lei

hee lei!

Ja ik neem elke dag wel een rennie in want dat kan best is het meteen over!
Er staat ook op dat het niet schadelijk is voor zwangere vrouwen.
Jaaaa ben enorm zenuwachtig! Ik zou morgen al mijn eerste test kunnen doen maarja twijfel een beetje, wat vind jij?

xxx ssuss

He Ssuss,

Ik zou gelijk een test doen!! Ik weet wel dat iedereen altijd zegt dat je een paar dagen moet wachten, maar ik kan me zenuwen nooit in bedwang houden. Vanavond neem ik maar een rennie in, hopelijk ben ik van het zuur af.   Grappig dat we zoveel dezelfde klachten hebben, zou het dan toch....

Meid heel veel sterkte met je test. Ik zal voor je duimen. Laat je me uitslag nog weten? Ik ga zondag testen, is mn NOD maar ik kan echt niet langer wachten, hihihii

Liefs,
Lei

Nou meiden, dat belooft wat!! Hopelijk zijn het allemaal positieve tekens en dus ook testen. Ik hoop dat die RD wegblijven voor jullie!

Liefs,

Tammy

Tja kan niet slapen.. Ik ga toch morgen testen!
Probeer nu te gaan slapen en morgen laat ik het wel ff weten wat de uitslag is.

xxx

Hoi meiden

Nou ik herken mezelf in jullie berichtjes hoor; zere tepels, veel plassen, 's morgens en 's avonds misselijk, 's avonds erg moe en krampjes in mn onderbuik.

Ik heb vanmorgen getest maar deze was negatief , zit nu op dag 33 dus ik wacht het maar af.

Deze veranderingen in mn lichaam moeten toch ergens vandaan komen?

En Ssuuss weet jij al meer?

Liefs Jessy

Terug
Bovenaan