wie heeft dit weekend haar nod

Ik bedoelde dat ik weer aan de slag kan met ronde 2   ipv ronde 1

hoi niek

ik wil je zeker niet ontmoedigen maar ik had vorige maand ook heel erge last van gevoelige tepels en was niet zwanger
ik zat toen net voor mijn eerste pilvrije ongesteldheid en dat kan dus ok heel goed door het ontpillen komen
maar ik hoop natuurlijk dat het toch gewoon raak is voor je
veel succes

liefs ikjes

Hoi allemaal,

Ook ik had 13-10 oktober mijn ongi, maar die bleef dus weg. Ik heb donderdag 12-10, 13-10 en vanmorgen nog een test gedaan, maar die geeft niet aan dat ik zwanger ben. Maar ongi komt ook niet...Ik ben wel regelmatig misselijk, moe en sjagrijnig (dat had ik bij de 1e zwangerschap ook). Herkent iemand dit? Heb ik toch nog te vroeg de test gedaan? Ik heb eigenlijk een heel regelmatige cyclus, dus ik snap hier niets van!

groetjes, Caroline

Hoi Caroline,

Enkele maanden geleden heb ik hetzelfde gehad als jij. Ik was drie weken over tijd terwijl ik altijd regelmatig ben. Allerlei klachten als misselijkheid en moeheid...maar telkens negatief getest. In diezelfde periode had ik te horen gekregen dat mijn schoonzusje zwanger was. Achteraf gezien ben ik er toen gewoon teveel mee bezig geweest en heeft mijn lichaam me verschrikkelijk voor de gek gehouden. Ik ben toen ook nog naar de huisarts geweest en die gaf al snel aan dat al de verhalen over zwanger zijn en negatief testen alleen in uitzonderingsgevallen mogelijk is. Ik had toen elke week dat ik overtijd was een test gedaan en die  was telkens negatief. De dag nadat ik bij de huisarts was geweest kwam mijn ongi alsnog. Op dat moment heb ik me er waarschijnlijk zelf bij neergelegd dat ik echt niet zwanger was.

Hoi Kroesie,

Bedankt voor je reactie. Ik heb vanmorgen nog een zwangerschapstest gekocht. Ik wacht nog wel een paar dagen, maar als ik woensdag nog niet ongesteld ben, ga ik voor de laatste keer testen en anders ga ik volgende week maar eens naar de dokter...Wel raar dat je jezelf zo voor de gek kon houden. Maar ik hoor wel vaker van die verhalen. Mensen proberen jarenlang zwanger te raken en lukt het niet. Op  het moment dat ze het "los laten" raken ze ineens zwanger...Ik ben er niet zo heel erg mee bezig nu. Natuurlijk hoop ik dat ik zwanger ben, want een 2e kindje is meer dan welkom. Maar ach, we zitten pas in de eerste ronde...Het zou ook wel heel snel zijn dan...Ik laat het nog wel weten! Heb jij ook al een kindje? Ben je al lang bezig?

groetjes, Caroline

Hoi Caroline,

Wij hebben (helaas!) nog geen kindje en zitten in de 17e ronde. We zijn nu met onderzoeken bezig in het ziekenhuis. (zie topic chlamydia)

Hoi Kroesie,

Dat is erg dat het nog niet wil lukken...Ik zal heel hard voor je duimen dat het snel lukt...Ik ben vandaag toch ongesteld geworden, dus wij moeten ook nog geduld hebben...Hopelijk lukt het een volgende keer wel...Maar ik mag niet klagen, want we hebben een gezonde zoon van bijna 2 jaar. Een vriendin van mij probeert al 5 jaar om zwanger te worden. Ik heb dus van dichtbij meegemaakt hoe moeilijk het is als je het zo graag wilt en het wil maar niet lukken..

groetjes, Caroline

misschien een hele domme vraag maar was is NOD?ik ben net hier en weet nog niet wat alles betekent wij zijn nog niet aan het klussen voor het echte werk maar wil over een poosje me pil laten staan

Terug
Bovenaan