Wie heeft er al een kraamzorg intake gehad?

Vorige week intake bezoek gehad.. Idd voornamelijk allerlei formuliertjes doorgenomen. De hoogte van ons bed vroeg ze naar, wist het niet precies, samen opgemeten, bleek te laag te zijn, dus klosjes besteld namens ons.. Maar denk erover om een 2e matras er gewoon op te leggen.. Lijkt me niet zo stabiel zo op klosjes, plus het is een hele zware bed, wordt wss ook lastig met het omhoogtillen.......

Ik ben nu 28 weken en ben 2 weken geleden gebeld om een afspraak te maken voor het intake gesprek. Gesprek is pas in augustus vanwege de vakantie van de vrouw die langs komt.

Hoeveel uur kraamzorg is normaal eigenlijk? ik zou niet weten hoeveel uur ik moet/mag vragen namelijk.

Hier nog geen spoor van een babykamer, ze mogen dus best kijken maar die is nog niet af.. We zitten met een verbouwing en zijn nu bezig met de kamer voor de oudste twee.. daarna de babykamer (meubeltjes hebben we al dus is ook zo klaar..)
Wat je eigen bed betreft: wij hebben een boxspring (elektrisch verstelbaar) die ook mega zwaar is en ik echt niet op klossen krijg.. Ben er al twee keer op bevallen, de eerste keer zonder verhoging (vonden ze prima) tweede keer hadden we een extra matras erbovenop gelegd (dat wilde de vk ivm haar rugklachten). Ook nu leggen we weer een extra matras klaar die er zo bovenop kan.. Nog een tip: doe hier vast plastic om en daaroverheen een hoeslaken...
Succes! liefs, mvtwee

Ik heb de intake over 2 weken, bij mij zeiden ze dat je zelf mag weten of je ze het kamertje en de spulletjes laat zien. Ze komen langs om advies te geven en om al je wensen door te nemen voor je kraamzorg.

En ik geloof dat 49 uur normaal is, dat heb ik in ieder geval van mensen om mij heen gehoord.

Terug
Bovenaan