WIE HEEFT ER EEN VROEGE ECHO GEHAD? EN WAS ER AL IETS TE ZIEN?

hoi dames,

ik moet maandag voor een echo omdat de hatwijfels heeft   over hoe mijn menstruatie is verlopen en denk dat langer zwanger ben, op zich niet zo probleem,

maar zelf ben ik er echt van overtuigd nu 5 weken te zijn en dus met de echo
5 weken en 4 dagen, is er dan al iets te zien??

liefs Iris

Hoi Iris,

Ik heb een echo gehad toen ik ongeveer 4 weken op weg was. Toen zag je alleen een stipje. Dat was ook een uitwendige echo.
Daarna heb ik een echo gehad met ongeveer 7 weken en 4 dagen. Dat was een inwendige echo en toen zag je al een wurmpje met hartje!
Vanaf ongeveer  6 weken is er  hartactie te zien.
Anders moet je eens kijken op www.babybytes.nl . Daar hebben ze de zwangerschap per week in beeld gebracht. Kun je een beetje zien wat je te wachten staat.

Succes!

Groetjes,
Maike
31 weken zwanger

ik had  tussen 5 en 6  weken een inwendige echo. je ziet heel duidelijk je zwangerschapsring en daarin zit iets. wij dachten een haartje, maar de gyn. zei over twee weken weten we meer. maar je bent iig zwanger.

dus je ziet wel iets maar met de echo van 8 weken zagen we duidelijker een klein mensje in wording.

veel plezier en succes!

Hoi,

Ik had met 7 weken een inwendige echo omdat wij IVF/ICSI hebben gehad. Wij zagen een klein wormpje met een flikkerend streepje (hartje).

Veel is er inderdaad niet te zien.

Groetjes
Nicole

hoi hoi

Ik ben 21 mei voor de 1e echo geweest en toen was ik (volgens de gyn 6,4 volgens mij 6 omdat ik een langere cyclus heb) en toe zag je een vruchtzakje met een heel klein frummeltje! Er was alleen nog geen hart aktie te zien omdat het nog te vroeg was! morgen heb ik de 2e echo en dan ben ik volgens de gyn 8,1 week! hopelijk zien we dan een hartje kloppen!

dit alles is wel via een inwendige echo!

kus kus

Hoi

Ik wist ook niet zeker hoever ik was ivm lichte menstruatie. Na bezoek aan verloskundige, afspraak in het ziekenhuis gemaakt. Ik kreeg een inwendige echo, wat overigens niks voorstelt, en ik bleek 9 zwanger te zijn. Je kon duidelijk het hartje zien kloppen en het was al een klein mensje met uitstulpsel wat de armen en benen moesten voorstellen. Mijn vriendin was net 6 weken zwanger en toen zagen ze alleen een vruchtzakje.
Maar bij iedereen is het weer verschillend dus je moet het zelf ondervinden.

groetjes

hoi hoi,

nog 2 nachtjes slapen en dan de echo, haha ben zo zenuwachtig of er al iets te zien zal zijn,

heb even zitten googlen en meestal met net 5 weken is er alleen een vruchtzakje te zien, en tegen het eind van de 5 weken of net 6 weken is er ook een vruchtje te zien en soms ook al een kloppend hartje, maar dat kan nog wel is verschillen omdat sommige vrouwen een late innesteling hebben gehad,

ik zelf denk dat ik een vroege innesteling heb gehad omdat ik al 3 dagen voor mijn nod positief teste,

sorry wilde het even vertellen ben zo zenuwachtig wat er te zien is,

Liefs Iris

Terug
Bovenaan