WIE HEEFT ER EEN VROEGE ECHO GEHAD? EN WAS ER AL IETS TE ZIEN?

ik moet om 2 uur en ben echt zenuwachtig..
of de ha moet gelijk hebben en ik ben langer zwanger, maar denk het haast niet,
maar ik laat jullie zeker weten hoe t gegaan is en wat er te zien was..

heb toevallig "mijn babyboek"" gezien gisteren,
Mijn moeder had hem even opgezocht, en omdat mijn ouders 10 jaar in de mm hebben gezeten kreeg ze veel echo's en ook al heel vroeg,

de 1e echo was met 5w6d en je zag een vruchtzakje met vruchtje ( ikke dus ) heel klein..
en mijn hartje klopte ook al, echt leuk om mezelf ook te zien op al die echo's haha

dus ben echt benieuwd

Liefs een zenuwachtige Iris

Jeetje, wat gaaf dat je al echo's in zo'n stadium van jezelf hebt! Nou, ik wens je een heel mooi vruchtzakje en hartje toe! Zal voor je duimen! Komt vast helemaal goed :)

(Ik krijg zo Moeders voor Moeders over de vloer, en ben daar zelfs al nerveus over, haha!)

Liefs,
Duin

met MM bedoel ik de medische molen,

weten jullie dat toevalllig? heb met een week geleden opgegeven voor moeder voor moeders via internet en heb een bevestigings mail gehad, maar ze hebben geen contact opgenomen..

haha succes met mvm, is dit ook je 1e zwangerschap?

mijn wel en als is nieuw enzo dat alles spannend is

Liefs Iris

Hoi hoi,

Wij zijn ook vandaag naar de gyn geweest voor een inwendige echo. Nou... het was duidelijk te zien dat ik zwanger ben hoor, en dat hartje ging flink tekeer! haha... Wij dachten zelf ook dat ik 5 weken zwanger was ongeveer... maar dat was dus niet helemaal zo... bleken we al 9 weken te zijn!
Maar er is dus al vroeg wat te zien!

Succes woensdag!

Groetjes Sammy

Hai Iris,

Ben nog steeds heeel erg benieuwd! Ik hoop dat alles goed is gegaan.

Dit is inderdaad mijn eerste zwangerschap, na 16 maanden proberen! Ik ben zo ontzettend blij.
Wat leuk dat het ook jouw eerste is!

Betreft MvM: ik heb mij afgelopen donderdag online aangemeld, en meteen 's avonds belde de mevrouw die vandaag langskwam. Ik ben ondertussen al lekker met de flessen aan het zeulen. Hihi voel me net een koe! Even wennen nog. Maar het is voor zo'n goed doel, dus heb het er zeker voor over! Misschien nog een keertje achteraan bellen?

Liefs,
Duin

Hoi hoi,

Inderdaad kun je al via een inwendige echo al in heel vroeg stadium het embryootje zien. Het voordeel is dat je al vrij vroeg in je zwangerschap  weet of het alles  goed is en HET goed groeit. Zelf heb ik er eentje drie jaar geleden gehad bij mijn eerste IUI behandeling. En wel al twee weken na de bevruchting.
Ik wil ook zo snel mogelijk een echo, dat zal me eens stuk gerust stellen. En Iris ik kan me voorstellen dat je zo nerveus was!

Groetjes Tetje

goedenavond dames,

zoals ik zelf al dacht ben ik 5w4d en geen 9w4d,
alleen ben ik erg teleurgesteld, want ze kon niet bij het vruchtzakje komen door overliggende darmen en darmgassen
dus we konden dus ook niet zien of er al een vruchtje in zit, ben de hele middag best wel down geweest en heb me van alles in me hoofd gehaald,
maar nu mag ik 21 juni as terugkomen en dan zou ik 8 weken precies zijn en dan zou het duidelijk te zien moeten zijn..

Liefs Iris

Terug
Bovenaan