WIE HEEFT ER EEN VROEGE ECHO GEHAD? EN WAS ER AL IETS TE ZIEN?

Ah, je was me net voor! Probeer je niets geks in je hoofd te halen hoor. Wel spannend dat je nu 3 weken moet wachten maar dan zie of hoor je vast een mooi hartje kloppen!

Hoi Iris,
Jammer dat je niet alles goed kon zien, maar het gaat in ieder geval goed!!!!!!!
Ben je met een volle blaas gegaan? Dat raden ze aan,omdat ze dan beter alles kunnen vinden op de echo.
Hoe had jij uitgerekend dat je al 9 weken was dan? Wij liepen toch gelijk?(6 weken)  Wel ff een teleurstelling he? Maar goed.....Hopelijk zie je 21 juni meer!
Da's al best snel om weer een echo te krijgen! Fijn!!
Groetjes Anna

hopelijk wel!! maar maak me zorgen (hopelijk onodig)

want heb nooit iemand erover gehoord dat ze niks konden zien door overliggende darmen,

voel me best zwaar ***

quote: anna1976 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-06-2007 19:47:14'));

Hoi Iris,
Jammer dat je niet alles goed kon zien, maar het gaat in ieder geval goed!!!!!!!
Ben je met een volle blaas gegaan? Dat raden ze aan,omdat ze dan beter alles kunnen vinden op de echo.
Hoe had jij uitgerekend dat je al 9 weken was dan? Wij liepen toch gelijk?(6 weken)  Wel ff een teleurstelling he? Maar goed.....Hopelijk zie je 21 juni meer!
Da's al best snel om weer een echo te krijgen! Fijn!!
Groetjes Anna

ik dacht zelf dus ook 6 weken te zijn ( ben ik dus ook )
maar de ha en de evrloskundige twijfelde vanwege mijn laatste menstruatie, ( had alleen oud bloed verloren)

maar kon dus niks zien

oh omdat je hierboven 9w4d had staan......
ach die berekeningen.......
Heel veel sterkte, maak jezelf niet gek.
Makkelijk gezegd dan gedaan he? ik ken het!
Vandaag heb ik iets bloed verloren.....
In tranen en eigenlijk heb ik het opgegeven.........
Dat sprankje hoop wat ik nog had is weg........
*&^%$#%%^he? die eerste 3 maanden?????
maar...iedereen bedoeld het goed!!!
Anna

ja ik weet het, ik heb geen bloed verloren..

de echoscopiste ( als je dat zo zegt ) vroeg wanneer ik getest had, dus ik verteld..

werd erg onzeker en vroeg haar of er helemaal niks was.. tranen stonden in mijn ogen, ze zei jawel maar je darmen liggen ervoor maar weet echt neit wat ik ervan moet denken omdat ik dat nooit eerder heb gehoord, maar probeer positief te blijven en 21 juni krijg ik dus weer een echo en dan zou eht goed te zien moeten zijn,
en zolang mijn menstruatie uitblijft   verklaar ik mezelf gewoon ZWANGER..

pff maar toch zo onzeker

Terug
Bovenaan