Wie heeft er ervaring met Clomid?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Even een vraagje. Heeft een van jullie wel eens Clomid gebruikt? Zo ja wat is jullie ervaring hiermee? Heb je dan ineens een regelmatige cyclus zodat je weet wanneer je ei springt? Ik ben namelijk altijd onregelmatig ongesteld en zit nu te wachten op mijn menstruatie zodat ik aan Clomid kan beginnen. Ben erg benieuwd naar de reacties!

Gr.
Baby09

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien kan je even checken op het andere forumgedeelte (als zwanger worden langer duurt). Daar zitten wel een aantal mensen die het gebruiken of hebben gebruikt denk ik.
Succes,
Esk

Hoi baby09

Ik gebruik ook clomid. Heb nu de twede kuur gehad.
Met clomid gaan ze een eitje stimuleren om te groeien en dus zorgen dat je een eisprong krijgt. Als je een eisprong hebt wortd je, als je niet zwanger bent, na 14 dagen ongesteld.

Ik heb clomid ook gekregen omdat ik het ook erg onregelmatig ben en bij mij zijn er genoeg eitjes maar die gunnen elkaar niet om te springen. Heb nu twee kuren gehad en beide keren had ik een groeiend eitje. De eerste poging om zwanger te worden is hiermee nioet gelukt. Ik heb volgende week mijn NOD dus ben erg benieuwd.

Ik klets hier ook mee op de toppic Wie ook snel zwanger met 100mg clomid.

Daar zijn nog een aantal meiden die ook clomid gebruiken.

Groetjes Russell

hoi baby09
ik zit in hetzelfde schuitje. Ik ben al twee jaar ontzettend onregelmatig (toen gestopt met de pil) en sinds dit jaar een kinderwens. De HS heeft mij gelijk doorgestuurd en de Gyn heeft mij nu ook aan de clomid gezet. Ik ben gisteren ongesteld geworden en ga morgen beginnen met de 1e clomid pil. Ook moet ik morgen bloedprikken en heb ik volgende week de eerste echo om te kijken hoe mijn eisprong is.