wie heeft er ervaring met moeders voor moeders??

Vooral meedoen.
Ik heb het bij beide zwangerschapen ook gedaan, behoor zelf ook tot de gelukkigen die snel zwanger zijn (tot nu toe). Verder kan ik me alleen maar aansluietn bij de rest, inderdaad stinkende bakken maar ach die 10 weken en het is totaal geen moeite, je helpt een hoop andere toekomstige ouders met hun grote kinderwens dus doen doen doen zou ik zeggen. Ieder beetje helpt..
Gr sandra

hoi meiden

bedankt voor al die reacties, maandag wordt ik opgebeld voor een afspraak en dan vraag ik diegene wel het hemd van zijn of haar lijf hihihi.
ja het lijkt mij ook een kleine moeite om andere te helpen, maar ik was gewoon nieuwsgierig hoe andere hier mee omgegaan zijn. over het ophalen moet ik nog wel even nadenken, mijn huisdeur grenst meteen aan de straat en wil nog niet dat iedereen het weet, maar daar komen we vast wel uit.

groetjes happydays

Ik heb bij mijn 1e zwangerschap meegedaan, het is inderdaad een kleine moeite, maar.....als je misselijk bent is het inderdaad een ramp, het schoonmaak of conserverings middel in die bakken stinkt enorm.
In het begin dacht ik telkens komop, gewoon snel plassen en klaar, maar na een tijdje trok ik het niet meer, dan zat ik te plassen in zo'n bak en tegelijkertijd te kosten in een bakje. Toen ben ik er mee gestopt.
Nu net zwanger vd 2e, en ben (helaas) van plan om niet mee te doen.

Bianca

ik moet ook nog gebeld worden voor een afspraak.
ik ga zeker meedoen! mijn nichtje was er niet geweest zonder die medicijnen.

wij hebben aan de voorkant een hegje met coniferen. ik denk dat ik afspreek het daarachter te zetten. iedereen die het ziet... jammer dan.
ik kan het toch al heel moeilijk geheim houden... hahaha

hallo
ik heb laats me aangemeld via internet maar daar kreeg ik geen reactie op. nu heb ik vrijdag gebeld naar het 0800 nummer daar hebben ze me geholpen nu zit ik in een grijs gebied dus komen ze het niet op halen. dus moet elke donderdag of vrijdag naar een plaats in de buurt rijden maar dit heb ik er voor over.
die vrouw vertelde mij ook dat   het voor vrouwen maar ook voor mannen is.

hoi hoi,

ik zou je zeker aanraden mee te doen! Het is een relatief kleine moeite ondanks de misselijkheid bij de lucht ervan, maar je maakt er een groot verschil mee voor de mensen waarbij het zwanger worden niet zo vanzelfsprekend is.

En wat betreft dat je die flessen niet bij je voordeur wilt hebben: hierover kun je aparte afspraken maken.
Bij ons grenst de voordeur ook meteen aan de stoep/straat en ik wou ook niet dat iedereen in de buurt het meteen wist. Dus heb ik de flessen steeds in de achtertuin laten ophalen. Dan deed ik 's ochtends de poortdeur van het slot en zette de flessen net achter de deur neer (maar wel binnen mijn tuin dus). Dit was geen enkle probleem!

Succes ermee,
Tamar
(35wkn 4dgn)

Hoi,

Er hebben al veel gereageerd maar ik doe het ook. Ik ben zelf zwanger via ISCI dus super blij dat er zoveel mensen meedoen aan moeders voor moeders.

Ik werk ook 40 uur per week en het maakt niet uit dat je alleen 's ochtends en 's avonds urine verzameld. Alle beetjes helpen. Bij mij werd iedere maandagochtend de bussen opgehaald. Je kunt ze gewoon voor de deur zetten. Je hoeft er niet voor thuis te blijven.

Het was zelfs mogelijk om ze af te geven bij iemand. Kun je gewoon navragen.

Ik hoop dat je het gaat doen want veel vrouwen hebben hier echt baat bij. En je krijgt ook nog eens leuke kadootjes. Altijd leuk toch?

Groetjes
Nicole (29,6 weken)

Ik heb bij de eerste ook actief meegedaan en vond het toen geen probleem. Ik wilde graag iets bijdragen voor mensen die niet zwanger kunnen raken.
En ben daar ook altijd blij om geweest.

Nu ben ik weer zwanger, maar wel voor de 6e keer. Deze zwangerscahp valt mij vanaf het begin emotioneel zwaar, omdat er teveel is gebeurd vorig jaar bij mijn laatste miskraam.

Ik heb dus besloten om deze keer niet mee te doen. Gewoon omdat ik vond dat ik nu voor mijzelf mocht kiezen.

Maar toen ik voor het eerst gezond zwanger was heb ik het met alle liefde gedaan!

gr mama van MD

Terug
Bovenaan