wie heeft er ervaring met opwekken miskraam dmv pillen (Cytotec)

Hoi daar ben ik weer.

Het gaat bij eigenlijk best wel goed. Ik heb gisteren 2x 2 pillen ingenomen en na een paar uur kreeg ik erge krampen en begon ik te bloeden, niet heel hevig. Na 2 paracetamols en een warme kruik op de bank, was de erge pijn na een paar uur weer weg en de bloeding wer ook minder. Ik dacht dat het niet zou doorzetten.
Nu toch vanochtend, zonder kramp en weinig bloedverlies ineens het vruchtzakje in mijn maandverbandje! We hebben er goed naar gekeken en het was echt het vruchtzakje! Goede grote en helemaal in zijn geheel. De bloeding is nu nog zeer gering en ben dus bang dat dit niet alles is, als ik zo andere verhalen hoor hier op forums.
Morgen zou ik een tweede ronde pillen mogen innemen  als de bloeding niet had doorgezet, daar  twijfel ik nu dus over. Het vruchtje is er wel uit maar waarschijnlijk moet er nog heel veel ander weefsel komen. Ik zal morgenochtend de gyn even bellen wat te doen.
Emotioneel gaat het ook best wel goed. Ik heb al veel gehuild, alles opgeschreven en ben opgelucht dat ik in ieder geval het vruchtje thuis heb kunnen verliezen en niet via een curretage. Mocht ik nu nagecurreteerd moeten worden: het zij zo.  
We hebben het begraven in de tuin en er wat klavertjes vier op geplant. Dat is mooie afsluiting.  

Nogmaal bedankt voor jullie lieve reacties, ik hoop snel weer naar de volgende 'ronde' te kunnen!

Liefs Dusss  

Hoi daar ben ik weer.

Het gaat bij eigenlijk best wel goed. Ik heb gisteren 2x 2 pillen ingenomen en na een paar uur kreeg ik erge krampen en begon ik te bloeden, niet heel hevig. Na 2 paracetamols en een warme kruik op de bank, was de erge pijn na een paar uur weer weg en de bloeding wer ook minder. Ik dacht dat het niet zou doorzetten.
Nu toch vanochtend, zonder kramp en weinig bloedverlies ineens het vruchtzakje in mijn maandverbandje! We hebben er goed naar gekeken en het was echt het vruchtzakje! Goede grote en helemaal in zijn geheel. De bloeding is nu nog zeer gering en ben dus bang dat dit niet alles is, als ik zo andere verhalen hoor hier op forums.
Morgen zou ik een tweede ronde pillen mogen innemen  als de bloeding niet had doorgezet, daar  twijfel ik nu dus over. Het vruchtje is er wel uit maar waarschijnlijk moet er nog heel veel ander weefsel komen. Ik zal morgenochtend de gyn even bellen wat te doen.
Emotioneel gaat het ook best wel goed. Ik heb al veel gehuild, alles opgeschreven en ben opgelucht dat ik in ieder geval het vruchtje thuis heb kunnen verliezen en niet via een curretage. Mocht ik nu nagecurreteerd moeten worden: het zij zo.  
We hebben het begraven in de tuin en er wat klavertjes vier op geplant. Dat is mooie afsluiting.  

Nogmaal bedankt voor jullie lieve reacties, ik hoop snel weer naar de volgende 'ronde' te kunnen!

Liefs Dusss  

Hoi Dusss,

Fijn dat het wel goed met je gaat en dat het er naar uit ziet dat de pillen hun werk gedaan hebben. Wat betreft dat bloedverlies, ik heb de tweede keer ook maar een kleine 2 dagen vrij veel bloedverlies gehad en de rest van de week heeft dat nog wat nagesudderd, 2-3 dagen nauwelijks iets en dan weer 1-2 dagen wat verlies van oud (bruin) bloed. Ook ik was bang dat niet alles er uit was, maar met de controle-echo na een week bleek dat alles er weer bijna normaal uitzag.
De eerste keer werd ik na 5 weken en de tweede keer na 4 1/2 week weer ongesteld, dus ik had het geluk dat alles vrij snel weer op orde was.
Bij mij kwamen de emoties pas echt los toen alles 'loskwam' ik kon het toen pas afsluiten. De ervaringen opschrijven heeft mij (en doet het nog steeds) ook goed. Ik ben toen wij er echt voor gingen (sinds januari 2006) begonnen met het opschrijven van ervaringen. Ik merk dat het fijn is om het van me af te schrijven, maar ook om soms terug te lezen wat ik wanneer voelde enzo.
Sterkte de komende tijd en dat jullie de komende ronde(s) maar gauw weer geluk mogen hebben en dat alles dan wel goed verloopt.

Karin

Hee dames,

Nou slecht nieuws. Ben gisteren naar de gyn geweest om te kijken of alles eruit is. Maar dat is niet het geval. Zelfs het vruchtzakje zat er nog!!!! terwijl mijn vriend en ik toch echt dachten dat het eruit was gekomen, blijkt dus toevallig een evengroot stuk weefsel te zijn geweest.
Ik had al zo mijn vermoedens omdat ik amper had gevloeid en het maar twee dagen duurde. Nu proberen we toch nog een keer een rondje pillen en anders dan wordt ik volgende week gecurreteerd.
Gisteren de eerste pillen ingenomen, krampen en begon te vloeien, maar nu is het weer bijna over. Morgen moet ik de tweede ronde pillen proberen en hopelijk zet het dan eindelijk door!!!! Word hier zo gek van, het duurt nu al bijna drie weken!!!

Ben eigenlijk ook best bang voor een curretage terwijl ik van veel mensen hoor dat het heel erg meevalt. Ik ben alleen zo bang dat ik verklevingen krijg omdat een of andere gyn/chirurg te hard met het schrapertje door mijn  baarmoeder gaat! Ik weet dat er maar een kleine kans is, maar ja dadelijk ben ik precies die ene procent.

Nou ja sorry voor al het geklaag....maar het lucht wel even op.

Karin, ik ben heel erg voor je aan het duimen. Ik hoop zo dat je een mooie echo hebt dinsdag! Hou je me op de hoogte.

Liefs Dusss

Hee Dusss,

Wat vervelend dat het toch niet allemaal weg is terwijl je toch echt dacht dat je het vruchtje verloren had.

Over een curettage kan ik je niets vertellen, maar ik hoor/lees daar ook positieve verhalen over dat het echt meevalt allemaal. Maar je moest eerst toch nog weer pillen nemen, hoe is dat gegaan en hoe voel je je nu?

Natuurlijk mag je hier klagen, alleen het opschrijven lucht meestal erg op!

Ik tel de dagen tot de echo dinsdag, je hoort daarna meer van mij!

Groeten,

Karin

Hee Karin,

Ik heb inderdaad woensdag en gisteren weer pillen geprobeerd, maar nu nog minder effect dan vorige week. Krijg wel krampen en beetje bloedverlies maar het zet niet door. BALEN!!
Ik moet ook aanstaande dinsdag naar de gyn en dan maken we een afspraak voor een  curretage. We schrijven elkaar vast dinsdag weer!!

Ik duim nog steeds voor je. Spannend hoor!

Groetjes Dusss

Hai hai ik heb een vraagje.

Ik heb zoveel buik pijn ik heb waarschijnlijk een miskraam gehad maar weet het niet zeker op de echo is er niks te zien of het is te klein om te zien werd er gezegt.maar ik verga echt verlies maar heel weinig tot bijna geen bloed wat kan ik doen ik moet volgende week pas terug komen maar als het zo door blijft gaan hou ik echt niet vol.zoals ik de pijn moet omschrijven is dat ik al 3 dagen lang weeen heb.

Terug
Bovenaan