wie heeft er ervaring met opwekken miskraam dmv pillen (Cytotec)

Hallo dusss en karin ik ben erg benieuwd hoe het bij jullie is afgelopen bij mij komt niet de hele miskraam er uit heb vandaag de medicijnen gekregen om hopelijk nu alles er uit te krijgen maar nu het volgende sinds ik de pilletjes heb in gebracht is de bloeding opgehouden zou dit normaal zijn of moet ik toch bellwn.
Groetjes esther

Hoi Esther,

Hoe is het gegaan? Hoop voor je dat alles is meegevallen.

Ik ben vorige week voor een echo geweest, de gyneacoloog was bang voor een leeg vruchtzakje.. Ik moet deze week weer heen, als er dan niet meer te zien is moet ik een keuze maken tussen afwachten, pillen of curretage

Waarom heb jij voor de pillen gekozen? Ik neig daar momenteel ook naar, ondanks de negatieve verhalen die ik heb gelezen..

Groetjes 

ladybird ik heb ook een leeg vruchtzakje gehad, en gekozen voor cyotec dit is mij al met al best mee gevallen! de pillen werkten snel en ik was in 1 ochtend alles al kwijt! en het bloeden viel ook mee

Pijn was wel heftig veel krampen maar wel te doen! Optijd pijnstiller nemen van te voren zou ik nu doen deed ik toen ondertussen...
Ja in het ziekenhuis zag de gyn curretage als een laatste optie want t is toch een operatie... 

Hier vorige week een miskraam opgewekt met cyotec omdat ik bij de eerste echo met 7 weken een leeg vruchtzakje bleek te hebben. Ik heb op woensdagavond en donderdagavond 4 pillen ingebracht omdat er donderdag overdag niet zoveel gebeurde. Uiteindelijk zaterdag en zondag lichte buik en rugpijn en krampen en zondagavond de vruchtzak verloren. Bloeden is nu (1 week later) helemaal gestopt. Ik voelde me in het weekend echt niet lekker had er ook lichte koorts bij en het was best pittig maar het ging ook weer snel voorbij. Doordat het goed gewerkt heeft (baarmoeder was leeg bij de controleecho na 1 week) en het bloeden al zo snel is gestopt ben ik er wel erg positief over. Al met al vond ik het ondanks de krampen wel te doen hoor. Ik zou dit altijd verkiezen boven curretage. 
@Gebruiker10058147 waarom wil je een miskraam? Is er iets niet goed met het vruchtje of wilde je uberhapt niet zwanger zijn? Want dan ben je denk ik op het verkeerde platform...

Terug
Bovenaan