Wie heeft er interesse in een meeting op Jonge Gezinnen Beurs 2006?

Zaterdag 4 november it will be!

hmmm, ik zit net op de site te kijken.... al je de kaarten in de voorverkoop besteld krijg je 2 euro korting maar er wordt wel 1,50 reserveringskosten in rekening gebracht. Wat een onzin. dan heeft die korting toch ook weinig zin meer....

moeten we dus waarschijnlijk gewoon meerdere kaarten tegelijk bestellen om de korting te krijgen....

Ik zat ook het topic nog ff terug te lezen...

Tanja, volgens mij had niemand op je vraag gereageerd, dus hierbij, gezellig als je vriendin ook mee gaat. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch?

Enneh,

Marieke, ik ben opgegroeid in Wehl, Zevenaar ken ik dus wel. Grappig.

Enneh,

Fenneke, als je nou ook gewoon de zaterdag komt, kunnen we elkaar ontmoeten. Evt gezellig een bakkie doen en evt ga je daarna met manlief en kind gewoon weer je eigen weg
Maris, ook een idee voor jou?

Jantine, volgens mij is het probleem opgelost. We gaan er gewoon een leuke dag van maken op 4 november!

groetjes Pauline

Hoooi,

Ja Pauline Wehl ken ik wel, mijn familie komt namelijk uit Kilder, steenworp afstand dus!! Klein wereldje!

Ik had trouwens ook gereageerd op het bericht van Tanja dat haar vriendin mee wilde gaan, inderdaad, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Ik zal de mensen van Jonge Gezinnen zo een mail sturen met de vraag of ze iets kunnen regelen met korting of zo.
Jullie horen het zodra ik antwoord terug heb.

Groetjes, Marieke

PS: hebben jullie het weerbericht voor aankomende dagen gezien? Heerlijk wandel weer! Eindelijk!!

Nou dames,

Ik heb al antwoord terug gehad.
Blijkbaar als je een Jonge Gezinnen voordeelpas hebt,kun je kaarten met veel korting bestellen. Ik heb zo'n pas, maar heb problemen met inloggen.
Als het lukt dan laat ik jullie meteen even weten hoeveel de kaarten met een Voordeelpas kosten, ik mag er eventueel meerdere bestellen als er mensen zijn die geen pas hebben.

Gr. Marieke

Terug
Bovenaan