Wie heeft er interesse in een meeting op Jonge Gezinnen Beurs 2006?

o ja wel. en anders is het gewoon pech. heel simpel. ik bedoel ik vind het super lief hoor van jullie echt waar. waarom ik het verdien? geen idee.
maar ja ik gaan in iedergeval rtv utrecht ff inlichten in de hoop dat ze komen filmen. zou leuk zijn.

een dagje volgen met een stelletje damens die net mamma zijn geworden

wij vinden gewoon gezellie dat je mee gaat..!!!!

filmen..???oops..
ik ben niet zo camera geniek hoor...

moets een keer met me werk naar studio van tv gelderland voor programma zomer editie,
moets ik daar koken in studio..
die man stelde mij vragen en ik keek alleen maar naar de grond hahah en was nog live ook..
ik stond goed voor paal..want normaal gesproken ben ik niet op me bekkie gevallen ihihih

kus

Hoi Jantine,

Als je hem wil kan ik  de bon wel naar je opsturen, stuur je adres dan  maar naar mijn e-mailadres: menmverhagen@home.nl
Ik heb de bon net even goed gelezen, Het zit zo: je betaald 12,50 euro voor 2 kaartjes+
nog 1,50 voor administatiekosten.
Je betaald dus 14 euro voor 2 kaartjes, dus superveel voordeel is het niet maar toch meegenomen.O, ja je moet de bon invullen , opsturen en dan sturen ze je de kaartjes thuis.
Ik hoor er nog wel van.

Groetjes Marina.

Zal ik de knoop maar doorhakken dan? En dan hierbij zeggen dat we zaterdag gaan?

Gaan jullie hiermee accoord? Jij ook Jantine, dan koop ik voor joud at treinkaartje morgen en stuur ik het naar jou op.
Wil je dan jou adres naar mij mailen? m.wassink@home.nl

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan