Wie heeft er nog meer een mix kindje?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mijn naam is Elmira en ik heb een dochtertje van 3 jaar + een zoontje op komst. Ik ben zelf half ned en half iraans, mijn partner is ook iraans. Mijn dochtertje heeft een lichte huid (net als ik) en een beetje donkerblond tot lichtbruin haar. De donkere ogen heeft ze van haar vader. Ik had eerst alleen een heel ander beeld in mijn hoofd toen ik van haar zwanger was omdat meestal donker overheerst maar in dit geval is dat niet zo. Nu ben ik benieuwd of mijn zoontje wel donker haar en een getinte huid krijgt.

Wie heeft er nog meer mix kindjes?
Groetjes,
Elmira.

hoi,

ik heb zelf geen mixkindje maar een vriendin van mij wel. 3 zelfs. Zij is nederlands en haar man is marrokaans. De eerste is donkerblond met blauwe ogen echt een hollands ventje. De tweede is heel donker met donkere huid en donker ogen, echt een marrokaans ventje. de derde een meisje is heel blond maar heeft hele donkere ogen en best wel een donkere huid dus echt een mix! Zo zie je maar weer drie kinderen en alle drie helemaal anders.

Mirjam

Hoi! Ik ben half Spaans en half Zuid-Amerikaans. Mijn dochtertje is 6 jaar, haar vader en ik zijn gescheiden, hij is Nigeriaans. Dat maakt mijn dochtertje dus half Nigeriaans. Heb sinds 2 jaar een nieuwe vriend, hij is half Portugees en half Hindoestaans. We verwachten in januari een dochtertje, zij zal dus een kwart Spaans, een kwart Portugees, een kwart Zuid-Amerikaans en een kwart Hindoestaans zijn!

Martica.

ik zag deze discussie staan en ik moet hier gewoon echt ff op reageren.

ons kindje zal ook een mix zijn, en wel een hele speciale, ben er erg trots op!
ok, komt ie, hou je vast hahaha...

ik ben zelf Nederlands en zie er zo ook uit maar ik heb Duits bloed en Italiaans bloed.

mijn vriend komt uit London,   is verder volledig Nederlands, hier ook opgegroeid.
zijn vader komt uit Japan, zijn moeder uit Indonesie en is opgegroeid in London.

mijn vriend is ook getint en heeft donker haar en donkere ogen.
het grappige is dat ik lichtbruine ogen heb en 3 verschillende haarkleuren heb, rood, lichtblond en bruin. dat rode komt van mijn oma maar verder weet ik het niet hahaha.

dus ik ben zeer benieuwd hoe ons kindje eruit gaat zien. we hebben al een pretecho gehad en we zagen daar dat ze op mij leek. nu nog de haarkleur, huiskeur en ogen.

groetjes Miranda morgen 30 weken

hihihi

wat grappig om die verhaaltjes allemaal te lezen!
ook wij krijgen een mix-kindje.
ik ben nederlands en mijn vriend is pools.
toevallig hadden we het er gister samen over, we zijn zo benieuwd hoe dit eruit zal zien!!

gr. patty 34wk

Hoi,
Ik krijg geen mix-kindje, tenzij je een mix van woonplaatsen ook meetelt (hihi). Maar alle gekheid op een stokje...ik weet dat er een aantal maanden geleden een dergelijk onderwerp op het forum heeft gestaan. Ik kan het proberen op te zoeken, als ik het gevonden heb laat ik het weten.
Doei,
Patricia 40+2

Ik had hem sneller gevonden dan ik dacht, ineens herinnerde ik me de naam van het onderwerp. Het is geschreven door Christie op maandag 28 augustus 2006 om 13.55,het onderwerp is Mengelmoesjes. Ik heb geprobeerd het voor je te kopiëren, maar ik kreeg een foutmelding, dus moet je het zelf maar even opzoeken.
Groetjes, Patricia

Hallo,

Ook wij krijgen een "mix" kindje!
Mijn vriend is een nederlander en ik een bulgaarse.
Zijn ook erg benieuwd hoe ons kindje eruit zal zien.
Hij is nl erg "hollands" met heel blond haar en blauw-grijs ogen en ik heb zwarte ogen en haren.
Groetjes,
LIna

Terug
Bovenaan