Wie heeft er nog meer een mix kindje?

Ik ben zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben van hindoestaanse afkomst, mijn familie komt uit Suriname en mijn man is 100% Nederlands.

Hi, inderdaad stond dit een tijd geleden ook op het forum.

Ik krijg ook een mix-kindje, ik ben nederlandse maar de vader is pakistaans met weer wat iraans bloed. ben benieuwd!

groetjes van mm, 29wkn  

Ik zelf ben getrouwd met een egyptenaar. Hij heeft donker haar en donkere ogen, ben benieuwd naar de mix!

Hallo allemaal!
Wat leuk dat er zoveel mix kindjes zijn! Het is echt spannend en ook grappig om te zien wat 2 of meer verschillende culturen kan voortbrengen! Heel veel succes met jullie zwangerschappen en laat me weten hoe jullie kindjes eruit zien!

Ik heb volgens mij die andere rubriek nog niet eerder gezien, maar zal zeker even kijken bedankt

Hoi, ik ben Jantine en kom uit Afrika. Mijn vriend is nederlands en we hebben een zoontje van 3 die qua huidskleur en haartype echt tussen ons in zit. Erg leuk. Hij heeft niet het steile haar van zijn vader en ook niet het stugge kroeshaar van zijn moeder. Nee, hij heeft mooie grove krullen! Verder is hij niet zo donker als ik ben maar ook niet niet zo "bleek" als zijn vader. Echt een mix! Ben nu zwanger van de tweede en we zijn heel benieuwd hoe deze kleine spruit er uit gaat zien. Nog 2 maandjes wachten en dan zullen we het weten.
Succes allemaal met de zwangerschap!

Groetjes,
Jantine

Hoi,

Ik heb een prachtige dochter van 8 jaar, ik ben zelf Nederlands, heb blond haar en lichte blauwe ogen, mijn ex  is Surinamer/Criools, en echt heel diep donker bruin, onze dochter is heel licht van huidskleur en heeft groene ogen wat ik niet heb en mijn ex heeft donker bruine ogen, ze heeft koffiebruin kroes haar.
Zelf had ik ook gedacht dat ze donkerder zou zijn of worden, maar ze is heel licht.
Het is geen meisje dat ooit zou verbranden in de zon, ze is heel snel bruin.
Maar een tweede kindje zou ook bij jullie veel donkerder kunnen zijn dan jullie eerste kindje.
Het maakt niet uit joh, als je kindje maar gezond is vind ik!!

Ons meisje is ook een mixje, nl half nederlands (ik ben volbloed  nederlands) en half zuid amerikaans (mijn vriend is een chileen) na de geboorte had ze een donker huidje en heel veel zwart haar, haar huidje is inmiddels lichter geworden maar de zwarte haren zijn er nog steeds. Haar oogjes zijn donkerblauw.
Groetjes Sharon

Hoi Elmira,

Ik ben zelf Nederlands en mijn vriend Iraans. Onze zoon lijkt erg op zijn vader, donkere ogen, lichte huid, maar wel heel snel bruin in de zon. Zijn haren zitten precies tussen ons in. Het is bruin in plaats van zwart (ik heb blond, vader zwart) en het heeft mijn grove krullen. Een heerlijk en prachtig ventje!
Groetjes,
Daantje

Terug
Bovenaan