Wie heeft er nog meer een mix kindje?

Wat leuk Pierlala,
ik krijg ook een zoontje en zo te horen gaat hij op zijn vader lijken straks. En inderdaad het is leuk om een mooi kindje te hebben maar het belangrijkste is toch de gezondheid!

hallo
ik ben anna en ben helemaal nederlands en m,n man is iraans ,
we hebben 2 hele leuke dochters en lief lela 7 jaar en darja 3 jaar
ze lijken wel wat op mij maar haarkleur en ogen hebben ze echt van de papa wel zie je aan darja dat ze ietsie lichter is dan lela dus hoop dat nummer 3 in m,n buik een blondje word hihihihi
ma de oudste heeft echt het stijle haar van de moeder en gezichtsvorm ook hahaha zoek eigenlijk alles wat ook ma een beetje op mij lijkt ,want meestal zeggen de mensen om ons heen altijd van ohh wat lijken jou kinderen op de vader , dan zeg ik van nee hoor je kijkt alleen na het donkere haar en ogen hahaha ik kon geen foto,s plaatsen dus dacht zet m,n link van m,n msn space erbij kun jullie ze zelf even bewonderen mijn mix kindjes .
groetjes van anna mohammad en lela en darja

ps ; leuk om te lezen dat er meer meiden zijn met iraanse man
anna,s space

Hoi Elmira,
Ook hier mix-kindjes!
Ik heb er al drie. Ik ben zelf gewoon Nederlandse en mijn man komt uit Indonesie. Mijn oudste dochter heeft grijs/groene ogen, mijn jongste dochter amber/bruine ogen en mijn zoontje heeft blauwe ogen. Ik noem het altijd mijn verzameling. Qua haar: blond, donkerbruin en peper-en-zout!
Wat ze allemaal wel hebben, is een klein Indonesisch neusje. Ik vind altijd alle neuzen bij andere kinderen zo groot, omdat die bij mijn kinderen zo klein zijn. Daarnaast zijn ze ook allemaal wat kleiner en tengerder dan Nederlandse kinderen. Bijv. mijn jongste dochter is nu vier en heeft schoenmaat 23 en kledingmaat 92/98.
En, ik moet zeggen, persoonlijk vind ik mixkinderen meestal erg knap. Altijd fijn voor het kind zelf toch!
Ivy

Hallo allemaal,

Het is inderdaad waar dat mixkindjes erg mooi zijn (al zeg ik het zelf ) Wat ook zo apart is dat de lichte kleuren toch soms van donker overheersen. En mijn dochter is ook wat kleiner en tenger dan nederlandse kinderen, ze is 3 jaar en heeft maat 92. Maar zolang ze gezond zijn ben ik gelukkig! En Anna het is inderdaad leuk om te zien dat er meer mensen met een iraanse man zijn

Ben trouwens gisteren naar de vk geweest en gelukkig ligt het kindje nu al met zijn hoofdje naar beneden alvast een zorg minder toch? Ook gelukkig bijna met zwangerschapsverlof Joehoe!

Voor allen een fijne dag gewenst!
GR Elmira.

He Sharon,

Wat leuk ik heb ook een chileense vriend en ben zelf nederlands.
Ik ben benieuwd hoe ons kindje eruit gaat zien maar jij hebt in ieder geval al een hele mooie combinatie

gr Vanessa

Halllooo!

Leuk zeg al die verhalen!!
Zelf ben ik helemaal nederlands, mijn vriend is half italiaans, half indonesisch
Ik had verwacht dat ons kindje net als mijn vriend donker haar zou hebben en een donkere huid.
Alessia is nu 14 maanden en heeft donkerblond haar, krullen en ze heeft blauwe ogen
Haar huid is daarentegen wel donkerder.

Zo zie je dus maar weer!
Ben erg benieuwd hoe een 2e kindje er uit komt te zien!

Liefs

Hallo!

Ik ben zelf een mix van half nederlands kwart Surinaams en een kwart Indiaans. (resultaat lichtbruin pluis haar en helaas geen bruine huid) Mijn vriend is Surinaams (creools)

Wij hebben een dochter van vier die echt een mix van ons is. Haar haar pluist net zoals dat van mij maar is niet zo stug eerder glad. Verder heeft ze papa's neus en mond en in de zomer is ze echt bruin, in de winter heeft ze wel een tintje maar ze is dan wel heel licht.

Ik ben nu 6 wk en 4dgn zwanger van de tweede en ben onwijs benieuwd of de baby op zijn/haar grote zus gaat lijken. Ik heb namelijk 2 andere zussen de een lijkt arabisch en de andere spaans. Ik ben er nog steeds niet uit waar ik op lijk hahahaha   (wellicht de melkboer?) Dus grote kans dat deze baby er heel anders uit zal gaan zien.

Gr Jen

Ook wij krijgen een mix kindje, ik ben een vol bloed Turkse en mijn man is een oer Hollandse man, met blauwe ogen. Wat ik hoop dat ons kindje ook zal hebben.

Het is onze eerste en is allemaal erg spannnend.

(31 wkn zwanger)

Terug
Bovenaan