Wie heeft er ook een keizersnede gehad?

Dat van auto rijden klopt hier niet hoor. Ik heb de verzekering ervoor moeten bellen omdat ze het in het ziekenhuis ook niet weten. En die zeiden dat het gewoon mag. Ze zouden niet weten waarom niet. Zelfs de kraamhulpen die ik heb gehad weten van iets. De huisarts weet het ook niet. Heb afgelopen zaterdag dus gewoon al auto gereden en had nergens last van.
Zwaar tillen wist ik wel, dat voel je ook vanzelf wel als je dat per ongeluk een keertje wel doet. De was doe ik nu ook al zelf weer een beetje. De helft gaat naar de droger en de andere helft gaat naar boven om op te hangen op het droog rek. Buiten ophangen zou ik ook niet doen, want die waslijn hangt redelijk hoog.
Huishoudelijk werk mag dan weer wel, maar wel de lichte dingen. Stofzuigen en ramen zemen zijn de 2 zwaarste huishoudelijke taken die er zijn. Stof afdoen heb ik ook al gedaan en heb net een beetje gedweild met de swiffer. Nergens geen last van. En het wordt vanmiddag pas 3 weken dat ik die keizersnee heb gehad.
 
Kun je na gaan hoe het overal weer anders is.
Hier in Tiel werd het ten strengste afgeraden om te auto rijden. Het liefst hadden ze ook dat je 6 weken lang hulp (mantelzorg) in huis had

Nu moet ik heel eerlijk zijn dat ik ook al weer rij.
Wat moet je anders met 3 kleine kinderen en de winkels op afstand. En aangezien manlief ook werkt van 6.00u tot 20.00u kan hij dus geen boodschappen voor ons doen.

Huishoudelijk werk doe ik ook al weer incl het stofzuigen. Ramen lappen zal ik nog even mee moeten wachtten aangezien ze het huis versierd hebben met een ooievaar die door het ruit gevlogen is, en een slinger op het raam geplakt.

Zelf heb ik eigenlijk ook nergens meer last van, alleen lang achter elkaar staan lukt mij niet en moet ik m`n rust gaan nemen.
 
@Sonja. Wat grappig, ik woon ook in Tiel.
Wel apart dat je regels mbt het auto rijden niet overal hetzelfde zijn.
Ik hou me er in ieder geval netjes aan. Het heeft ook wel voordelen. Anders ga je toch op pad en loop je wel een zware maxi-cosi te tillen, eventueel een wagen uit de auto tillen en je gaat toch ook dan boodschappen doen. Wij hebben het zo kunnen regelen dat mijn man onze dochter (bijna 5 jaar) naar school/opvang kan brengen.

Met mij gaat het ook al een stuk beter. Straks maar even een beetje stoffen ed.
Onder de wond zit nogsteeds een harde plek.

Wat ik mijn ook afvroeg. Wanneer is bij jullie het vloeien gestopt? Het is nu 3 weken geleden en nogsteeds vloei ik. Afgelopen weekend dat ik dat het voorbij was (had al 2 dagen geen "bloedverlies" meer) maar het is toch weer begonnen.

Ik ga nu even omkleden en een beetje stoffen voordat de kleine weer wil drinken.

Groetjes de mama van Flynn
 
Wie o wie heeft er het zelfde ervaring.
Hallo ik ben op 16 januari 2017 bevallen met een keizersnede van een 2ling meisjes dus nu al 5 jaar zijn. Mijn ervaring met keizersnede is het volgende. Na een week in de ziekenhuis mocht ik uiteindelijk met mijn 2 dochters naar huis het wond is hersteld. Maar sinds 2 jaar voelde ik en knobbel bij mijn litteken binnen huid. Ben naar de huisarts gegaan en kreeg toen een echo. En wat ze konden zien is dat ik een zwelling in mijn binnen wond heb en dat het tijd nodig heeft en dat als ik er geen last van heb dat het geen kwaad is en dat als ik er last van heb dat ik weer een operatie kan krijgen. Ik heb er wel af en toe last van brandgevoel. Wie heeft er ook het zelfde ervaring.
 
Terug
Bovenaan