Wie heeft er ook een kindje dat niet zo zwaar is??

Hallo moeders

Leuk dat er zoveel reacties op mijn oproepje komen
Bedankt daarvoor
Ik maakt me ook niet ongerust (meer) zolang mijn dochtertje  tevreden is ben ik dat ook :)

Groetjes mij

Hoi meiden

Mijn oudste dochter, nu bijna 10, zat altijd netjes op de groeilijn..precies in t midden

Mijn 2ling zat er in t begin vrij onderaan maar haalde dat redelijk in en Jesse zit eigenlijk juist weer aan de bovenlijn

Maar zolang gewicht en lengte in balns zijn is het goed volgens t cb

Ik vind zelf dat als je kindje het goed doet is het prima

De 2ling bv is nu 7 en ze zijn allebei ieliepielies qua gewicht

Mijn zoontje weegt 22 kilo en is 1.28 cm en zijn zusje weegt 18 kilo met een lengte van 1.27 cm

Maar ze doen t verder prima...alleen zouden ze wel iets meer mogen lusten van t eten

Maar ach ik kan me dr niet zo druk om maken

Groetjes Xennah

hoi

jens is 11 maanden, word 1 febr 1
vandaag cb geweest, ook hij zit altijd op de onderste lijn
9200 gram, en 73 cm
ik vind het best netjes, hij ziet er goed en gezond uit!

hoi allemaal,

mijn dochtertje zit volgens cb onder de lijn van wat ze moet zijn en noemen haar dus tenger, terwijl ze veel eet, maar omdat ze zo bewegelijk is, blijft het meer gelijk.
want ze is nu 11.5 maand en ze weegt 8691gram en ze is 73,5 cm. maar ik zit er niet mee, ze ziet er mooi uit zo. en het zal ook wel komen omdat ze 7 weken te vroeg geboren is en toen woog ze maar 1670 gram en was ze maar 37,5 cm. dus ik vind dat ze het heel goed doet.

Lotte (2-5-2007) is erg klein en haar gewicht dus licht. Ze moet nu bijna naar het cb, dus beetje lastig, maar ik denk dat ze nu, met bijna 9 maanden, 65 cm lang en 7 kilo is. Ze was 45 cm en 2740 bij de geboorte.

Mijn man en ik zijn allebei klein. Lotte groeit goed volgens haar eigen curve, maar is gewoon erg klein. Wij maken ons er geen zorgen over en het cb trouwens ook niet.

Groetjes, Marisa

Nog een meisje licht en lang. Onze Femke is bijna 10 maanden is 80 cm lang en weegt 8 kilo. Tja zeggen ze op een cb ze blijft slank en lang (was ze al bij de geboorte). Net zo als haar ouders". Man lief helemaal trots. Hij is net 20 kilo afgevallen!!   Weetje als je haar zo ziet vind ik haar echt niet mager of zo. Echter bij al die volle kindjes op het cb wel!!

onze jens is inmiddels 1 jaar en een week, en is weer eens afgevallen
is nu 75 cm en 8900 gram
dus ook een kleine man

Justin is nu ruim 10 mnd en weegt 8200 gr en is 73 cm, ook een fijn gebouwd ventje dus, maar eten dat hij doet!!! alles gaat erin hahahaha alleen erg bewegelijk, hij loopt al dus tja verbruikt veel! hij ziet er goed uit hoor echt niet mager dus geen probleem!

succes allemaal met de kindjes!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan