Wie heeft er ook een schildklierziekte?

Haai,

Je gaat het niet geloven, na alles wat er al mis is gegaan blijk ik negatief te zijn getest op antistoffen!
Dus alle onzekerheid en stress voor niets.
Ik mag nu gewoon thuis bevallen, mits alles goed gaat natuurlijk. Ze hebben me excuses aangeboden. Ik denk dat het gewoon gebrek aan kennis op dit gebied is bij zowel de verloskundige als de gyna.

Ben blij dat  ik niet in het ziekenhuis hoef te bevallen, maar het is toch wel vervelend gelopen zo.

Liefs Kellebel
(nog 17 dagen....)

quote: tante reneke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-11-2007 12:41:02'));

Heee Kellebel en Oele,

Hoe staat het er nu mee? Al iets wijzer geworden van de deskundigen?
Was benieuwd ernaar.

Liefs Reneke

Sinds begin dit jaar weet ik dat ik een te traag werkende schildklier heb. Gisteren ontdekte ik dat ik opnieuw zwanger ben, in de 5e week. Ik heb me direct voorgenomen dat ik morgen mijn huisarts bel, omdat ook ik gelezen heb dat de eerste maanden je schildklier waarden aangepast moeten worden. Dit laat ik dan het liefst bij de huisarts doen, want die weet ondertussen er meer van af dat een gynacoloog die net komt kijken. Voor mij zal het sowieso wel een medische indicatie worden, want ik krijg ook nog eens medicijnen tegen een depressie. Ik ben blij dat op deze site blijkt dat er meer vrouwen zijn die ook een schildklieraandoening hebben. Dat hoort op zich vreemd natuurlijk is een schildklieraandoening niets om blij over te zijn, maar ik hoorde in mijn achterhoofd al de reactie van mijn familie, die vast vind dat ik een grote idioot ben. Ik hoop maar zo dat alles goed gaat

Hoi kellebel,

Goed nieuws zeg! Ben erg blij voor je.... Succes met de laatste loodjes enne laat je nog even iets horen als je bevallen bent? Ben wel nieuwsgierig hoor.....

Enne onderstalletje..... Of het je huisarts het is of een internist, zorg er in ieder geval voor dat je inderdaad regelmatig geprikt wordt!
Bij mij doet de internist het en de gyn die het niet vaak eens zijn met elkaar. Maar de internist kijkt wat voor mij het beste is en de gyn voor mn kleintje.
Volgens hem als je waarden niet hoog genoeg zijn kan dit de groei van je kleintje beinvloeden. Dus laat je goed voorlichten!

Heel veel succes en probeer zoveel mogelijk te genieten van je zwangerschap!

Liefs Reneke

Hoi, daar ben ik weer,
De uitslag van de schildklier was goed, ik hoef geen medicijnen omhoog te schroeven omdat het allemaal binnen de normen valt. (gelukkig maar) De vermoeidheid is dus écht gewoon van de zwangerschap. Je kunt nu ook eindelijk iets aan mijn buik zien, ik heb vandaag voor het eerst reacties gehad van, goh je buik begint te groeien (mag ook wel na 23 weken haha) Nu nog echt aankomen want tot nu toe is het nog steeds een afval reeks geweest! Nu de echo op 7 december nog afwachten en hopen dat de kleine toch weer is gaan groeien!!!

groetjes, Oelie

Terug
Bovenaan