hoi meiden,
herkennen jullie dit?
hebben jullie dat ook dat je je kleine spruit niet uit handen kunt geven?
we hebben namelijk een jonge man die premituur geboren is.
en we kregen dan ook de boodschap mee om niet de kleine zoveel uit handen te geven en niet bij iedereeen op schoot.
nu is hij vier weken en ik vind het nog steeds niet een fijn idee dat hij naar iemand anders gaat.
onze kleine man doet het overigens heel erg goed.
dus dat is het niet.
ik moet wel eerlijk zeggen dat wanneer hij dan ook maar even bij iemand anders op schoot zit dat hij dan wel moeilijker in slaap valt.
herkenbaar?
nu moet ik wel zeggen dat de bevalling niet zo ging als het moet horen dus misschien is het ook wel angst bij mij dat er iets gebeurd met hem als hij bij iemand anders is.
maak me vast te veel zorgen.
taz
herkennen jullie dit?
hebben jullie dat ook dat je je kleine spruit niet uit handen kunt geven?
we hebben namelijk een jonge man die premituur geboren is.
en we kregen dan ook de boodschap mee om niet de kleine zoveel uit handen te geven en niet bij iedereeen op schoot.
nu is hij vier weken en ik vind het nog steeds niet een fijn idee dat hij naar iemand anders gaat.
onze kleine man doet het overigens heel erg goed.
dus dat is het niet.
ik moet wel eerlijk zeggen dat wanneer hij dan ook maar even bij iemand anders op schoot zit dat hij dan wel moeilijker in slaap valt.
herkenbaar?
nu moet ik wel zeggen dat de bevalling niet zo ging als het moet horen dus misschien is het ook wel angst bij mij dat er iets gebeurd met hem als hij bij iemand anders is.
maak me vast te veel zorgen.
taz