wie heeft er ook zoveel moeite mee om de kleine uit handen te geven?

hallo allemaal,
het uit handen geven zijn wij erg makkelijk in, al vanaf het begin, maar zodra Isis ging huilen pakte ik haar gelijk weer van andermans schoot af.
toen ik weer ging werken heb ik het 1 dag even moeilijk gehad en had ik tegen mezelf gezegd dat ik maar 1 keer naar de oppas mocht bellen.
dat heb ik die eerste dag lang volgehouden maar toen het eenmaal middag was heb ik toch maar gebeld, ik wist wel dat het goed zou gaan maar het is toch fijn het even te horen.
ik maak me nu ook geen zorgen meer of het wel goed zal gaan, ook niet als ze bij mijn moeder is.
mijn schoon moeder zou ook graag willen oppassen maar die is een stukje ouder ( 67) en daar zou ik absoluut geen fijn gevoel bij hebben.
mijn partner weet dit en vind dit zelf ook gelukkig dus dat is opgelost.
nu vind ik ook wel dat niet te veel verschillende mensen op haar moeten passen.
de enige die dat nu doen zijn de oppas en mijn moeder.
en dat gaat uitstekend.
als we op visite gaan wil iedereen haar natuurlijk op schoot en dat laat ik tot op zekere hoogte toe, ik merk het aan haar gedrag wanneer het te veel wordt, al blijft ze o zo lief hoor.
maar ze wordt er gewoon te druk van en als we dan thuis komen zit ik met een hyper actief kind.

het uit handen geven is alleen maar goed, het is gewoon zo , zodra die hummeltjes geboren zijn begint het al met los laten.
 
Terug
Bovenaan