Mijn dochtertje is straks 18 maanden als nr.3 geboren wordt. Mijn zoontje is 4,5jaar. Ik heb mijn dochtertje een half jaar in de draagdoek gedragen en ze gaat nu nog wel eens in de BabyBjorn als mn man hem draagt. Ze is heel klein voor haar leeftijd. Nog maar 6,5kilo met 15 maanden! Ze loopt heel af en toe stukjes los. Kan het wel maar is best angstig nog. Als men haar ziet denkt iedereen dat ze 10 maanden is!
-Ik laat de commode bij haar op de kamer, even anders inrichten en klaar.
-De baby slaapt eerst in de familie wieg en die staat ivm borstvoeding de eerste 6 maanden bij ons op de kamer. Zal daar ook een mandje met verschoonspullen en een setje nieuwe kleding neerleggen.
-Beneden verschoon ik altijd met de luiertas die ik in de hal heb staan.
-Heb een Bugaboo kinderwagen en ik denk dat ik die combineer met de lodger draagdoek.
-Misschien koop ik zo'n ouderwets zitje voor op de wandelwagen, wat je op het voeteneind van het wiegje zet. Soort fietsstoeltje, op marktplaats.nl kun je die best veel krijgen!
-Heb ook een plankje voor erachter. Dus misschien zitje in combi met plankje, beetje wisselen wat mijn dochter op die leeftijd wel wil waarschijnlijk.
-De box wordt baby domein. Gebruik deze vanaf de geboorte. Wipstoeltje erin, even slaapje, kijken naar muziek mobiel, even veilig wegleggen. Onder de box zit een grote lade en daar gaat 't speelgoed van mn dochtertje in.
Ben ik nog iets vergeten. Oh ja, campingbed voor als je ze ergens op bed legt.
Oudste in gewoon bed, peuter in campingbed en baby eerste half jaar in kinderwagen bak. (we hebben een hele ruime)
Vind het wel een leuk idee dat ze weinig in leeftijd schelen.
Succes met alle voorbereidingen en het denkwerk.
Liefs mamalina
-Ik laat de commode bij haar op de kamer, even anders inrichten en klaar.
-De baby slaapt eerst in de familie wieg en die staat ivm borstvoeding de eerste 6 maanden bij ons op de kamer. Zal daar ook een mandje met verschoonspullen en een setje nieuwe kleding neerleggen.
-Beneden verschoon ik altijd met de luiertas die ik in de hal heb staan.
-Heb een Bugaboo kinderwagen en ik denk dat ik die combineer met de lodger draagdoek.
-Misschien koop ik zo'n ouderwets zitje voor op de wandelwagen, wat je op het voeteneind van het wiegje zet. Soort fietsstoeltje, op marktplaats.nl kun je die best veel krijgen!
-Heb ook een plankje voor erachter. Dus misschien zitje in combi met plankje, beetje wisselen wat mijn dochter op die leeftijd wel wil waarschijnlijk.
-De box wordt baby domein. Gebruik deze vanaf de geboorte. Wipstoeltje erin, even slaapje, kijken naar muziek mobiel, even veilig wegleggen. Onder de box zit een grote lade en daar gaat 't speelgoed van mn dochtertje in.
Ben ik nog iets vergeten. Oh ja, campingbed voor als je ze ergens op bed legt.
Oudste in gewoon bed, peuter in campingbed en baby eerste half jaar in kinderwagen bak. (we hebben een hele ruime)
Vind het wel een leuk idee dat ze weinig in leeftijd schelen.
Succes met alle voorbereidingen en het denkwerk.
Liefs mamalina