Wie heeft ervaring met innestelingsbloeding?

<p>Hoi meiden,</p><p>Op 14 Juli begon mijn laatste menstruatie (4 dagen) mijn cyclus is netjes 28 dagen. Rond 27 of 28 Juli mijn eisprong gehad en mijn nod verwacht ik 10 of 11 Augustus. </p><p>Nu heb ik sinds gister ochten bruinige afscheiding. Het is echt niet veel maar houd wel al 2 dagen aan de ene keer met afvegen zit er wel wat bij de andere keer minder.</p><p>Voor mijn menstruatie zou dit erg vroeg zijn lijkt mij aangezien dit 8 dagen na mijn eisprong is en 7 dagen voor mijn nod.</p><p> </p><p>Wie heeft ervaring met innestelingsbloeding? Kan dit meerdere dagen aanhouden.</p><p>Ik ben gewoon even benieuw naar ervaringen. Ik ga er niet van uit dat het dit ook is.</p><p>Bedankt en heel veel liefs <3</p>

Hallo,

het zou een innesteling kunnen zijn .. alleen ik heb het nu ook bruine afscheiding. Vaak een paar dagen voor nod maar dan meestal roze en niet bruin. Heb vrijdag eigenlijk mijn nod. Ik heb dit ooit zelf 9 dagen gehad voordat ik dan eens eindelijk ongesteld werd.. het kan dus twee kanten op.. hoop voor jou natuurlijk de goede kant..

groetjes 

Hoi Naliefa, 
Ik heb zojuist ook in de andere topic op je gereageerd. Het klinkt voor mij inderdaad als een innestelings bloeding. Als normaal je cyclus heel constant is zou ik eerder daar aandenken dan aan een veel te vroege menstruatie. Ik ben heel benieuwd! Wanneer wil je gaan testen?

@vogeltjee, het is zo lastig!! Vooral als je graag iets wilt en je lichaam gaat rare dingen uithalen! Mijn menstruatie begint meestal met bruine afscheiding maar dat is dat 1a2 dagen voor Nod  echt een week van te voren heb ik nog nooit gehad.. en je word er zo onzeker en vooral ongeduldig van! Het is helaas afwachten.

@alison, omdat ik al 7 of 8 rondes verder ben en zo'n beetje alles al wel gehad heb, kwaaltjes en toch ongesteld, 2 dagen "overtijd" en dan toch niet zwanger. Wil ik eigenlijk niet te vroeg testen ook omdat het dan nog mis kan gaan. Ik probeer er niet mee bezig te zijn maar mijn lichaam dwingt me bijna haha. Nu weer deze afscheiding een week voor nod. Het kan 2 kanten op, of mijn nod komt eerder en de afscheiding gaat meer worden of deze afscheiding stopt morgen of overmorgen... 

Bedankt voor jullie reactie

Hoi Naliefa, 
En is je bruine afscheiding gestopt? Ik geef maar even hier antwoord is net iets makkelijker. 
Mijn Nod is denk 16 aug, na mijn miskraam is mijn cyclus veranderd van 28 dagen naar 31 dagen. Net bij deze ronde werd ik weer naar 28 dagen ongesteld, maar had ik mijn ovu niet op dag 14 maar toch op dag 18 vandaar dat ik maar even uitga van 16 Aug. 
Ben benieuwd hoe het bij jou gaat nu.. 

Oh wat erg om te horen van je miskraam!! Ik hoop dat jullie dat hebben kunnen verwerken en dat het snel weer raak is

Hoi Naliefa,
Ik had mijn vorige cyclus ook ineens dat ik een week te vroeg ongesteld werd, begon met bruine afscheiding maar dat zette eind vd dag al om in menstruatie. Dus vrij snel al.
Echter heb ik totaal geen regelmatige cyclus omdat ik nog borstvoeding geef, dus ik weet ook niet wanneer ik een eisprong heb etc .Wij zijn ook niet bewust bezig met een nieuw kindje hoor, maar we zijn ook niet heel voorzichtig. We laten het op zn beloop.
Nu sinds gisteren heb ik ook heeeel mini beetje bruin bloed gehad, ik dacht ong te worden maar tot nu nog niks. Geen idee wanneer ik zou kunnen testen en of dit een innesteling kan zijn. 
Wat jij omschrijft, klinkt als een innestelingsbloeding en dat kan (wat ik gelezen heb) max 3 dagen duren, maar bij uitzondering wel langer. Dus ook geen duidelijke info. Las net wel dat je minimaal 3 dagen moet wachten met testen na de innesteling... wanneer ga jij testen? 
Grappig 16-8 wordt mijn zoontje 1jaar, zou wel speciaal zijn als ik dan een positieve test heb :)

@kaboutertje, ja precies ik heb het wel eens dat mijn menstruatie met bruine afscheiding begint maar dat is dan meestal max 2 dagen van te voren en dat loopt dan ook vrij snel op naar helder rood waardoor ik weet dat het mijn menstruatie is. Echt 7 dagen voor nod heb ik nog nooit gehad en dat het dan ook 3 dagen aanhoud maar alles bij elkaar was het niet eens een verbandje vol. Dus ik ben zo benieuwd maar heb aan de andere kant ook maar weinig hoop vooral omdat het zo onduidelijk omschreven staat hoe lang het kan duren en de hoeveelheid afscheiding. Ik wacht dus geduldig af. Heb ook geen test in huis die heb ik vorige rondes gebruikt hahah. 
Ik hoop dat jii ook snel weer een positieve test in handen hebt. En misschien is het wel beter dat je niet precies weet hoe je cyclus is. Geeft iets meer rust lijkt mij. Geniet van je zoontje! Hopelijk volgende week dubbel iets te vieren :D

Terug
Bovenaan