Wie heeft ervaring met innestelingsbloeding?

Ahh dankje!
Wel vreemd idd 7 dagen voor nod. Kijk zolang het niets weg heeft van menstruatie, is het een vroeg zwangerschapssymptoom ;) 
Heb jij ook af en toe wat krampjes? Ik heb vandaag bijvoorbeeld af en toe zoiets van, mhh volgens mjj word ik nu ongesteld, maar dan toch niet!
Weet van vorige zwangerschappen dat menstruatie achtige krampjes ook horen bij een zwangerschap... ik denk eigenlijk dat de kans dat ik zwanger ben niet zo heel.groot is, aangezien we voor het zingen de kerk uit gingen ;) haha dat rijmt!  Naja ik ga over 3 dagen maar testen. 
Het klopt wel een beetje met mijn eisprong denk ik  want vorige week heel de week last gehad van pijnlijke tepels met voeden, maarja nu totaal geen klachten ofzo haha. Wanneer ga jij testen?

Ja 7 dagen te vroeg ongesteld zou heel vreemd zijn vooral omdat niks doorzet. Normaal na 1 dag bruine afscheiding komt mijn menstruatie op gang. Nu echt niks voor een innestelingsbloeding zou de timing wel kloppen. 
Ik heb verder nergens last van wat zere borsten maar ook minder dan normaal voor nod. En af en toe 's avonds dat ik denk, volgens mij ben ik soort van misselijk. Maar echt niets duidelijks. Ik weet niet zo goed wanneer ik moet testen... ik ben eigenlijk geen fan van vroeg testen omdat alles nog kan. Wat zou jij doen? Terwijl ik dit typ heb ik trouwens ook weer een beetje een ander gevoel in mijn maag.

Jeeeetje wat een frustratie! Ik ben zooo blij dat ik hier met jullie kan kletsen haha.

Hahaha ja ik snap het hoor met vroeg testen... ik ga over 3 dagen testen. Als jij 29e ei hebt gehad dan zou je morgen al kunnen testen, maarja het zegt alleen niet zoveel. Je kan de testen van actiom gebruiken, gewoon de normale daar testte ik al 4dagen voor nod positief mee.
Ik heb zojuist iets meer bloedverlies, maar nog steeds bruin. Wel wat meer krampjes dus misschien word ik nu gewoon ongesteld! Haha ja als je zo lang al niet regelmatig ongesteld bent, dan weet je ook niet meer welke symptomen bij n menstruatie horen ;)
Laat je het ff weten als je een testje gaat doen? 

@ naliefa, jeetje wat spannend! toch klinkt het voor mij wel als een innesteling. De testen van de kruidvat 2 voor 5 zijn gevoelig en zijn soms al enkele dagen voor nod al positief. 
Knap als je nog kan wachten tot de 10e of de 11e ;), je zou al kunnen testen maar na nod is de kans op een positieve test groter. 

Ik ga jullie zeker op de hoogte houden! 
Op dit moment is de onzekerheid zo groot, want ja bloedverlies en zwangerschap horen niet echt samen.. maar aan de andere kant wat kan dit dan zijn zo vroeg, en zo gaat het nu al 2 dagen in mijn hoofd.
De reden waarom ik wacht met testen is omdat ik in Juni 5 testen er door gehaald heb omdat ik dacht overtijd te zijn, iedere keer negatief natuurlijk! Achteraf had ik me 1 dag vergist. Dus de teleurstelling, stress en testen probeer ik me dit keer te besparen.
Al vind ik het wel vreselijk spannend! 

ah dat snap ik! Bloeding hoeft niet altijd slecht te zijn hoor. ik ken iemand die heeft heel de zwangerschap rond de menstruatie wat bloed verloren en gewoon een goede zwangerschap gehad en een gezond kindje.  
De gyna zei toen tegen mij oud bloed is niet erg ;) misschien wordt je daar iets zekerder van. ( nieuw bloed kan overigens met een innesteling wel als het eitje net een vaatje raakt) 
Als het je lukt zou ik gewoon nog even wachten en hopelijk kun je een paar dagen je gedachten verzetten. Succes!  

Ik geloof dat het "bloeden" nu echt gestopt is.
Daar ben ik wel blij om want dat het meerdere dagen aanhield maakte mij erg onzeker. Nou het blijft afwachten wat de komende dagen doen wel had ik bijna een test gekocht vandaag...maar ik kon mezelf inhouden hoor.
Bedankt voor het meedenken en reageren

Spannend dan komende dagen wat er gaat gebeuren :) hoelang heb je totaal gevloeid en hoeveel is het uiteindelijk geweest en wat het ook nog rood of alleen bruin bloed? ;)
Heb je nog iets van krampjes gehad of helemaal niet?
Ik ben namelijk heel erg benieuwd, ik had dinsdag klein beetje bruin met afvegen 1x, woensdag ietsiepietsie meer en ook lichtroze eind vd dag met wel wat buikkrampen en nu vanmorgen weer bruin met afvegen... geen buikkrampen meer trouwens. 
Maar omdat ik geen idee heb hoe mijn cyclus is en ik verder helemaal geen klachten heb... weet ik niet wat ik moet denken. Zaterdag ga ik testen als het niet door zet! 

Terug
Bovenaan