Wie heeft ervaring met innestelingsbloeding?

Iedereen zit nog flink in spanning dus, heel veel succes!
Ik ben normaal niet zo van het reageren, maar merk nu dat ik tegen precies dezelfde onzekerheden aan loop. Menstruatie was vanaf 16 juli (5 dagen), positieve ovulatietest op de 29e dus ga even uit van ovulatie 30e. Ben nu dus 9 NOD, waarbij ik me afgelopen week heel raar voelde, veel last van gespannen borsten, buikkrampen, licht misselijk af en toe (maar dat kan ook tussen mijn oren zitten). Heel erg het gevoel dat het raak was/zwanger ben. Vanochtend bij het opstaan had ik met afvegen wat donkerbruin/rozig, maar dat is heel anders dan hoe normaal mijn menstruatie begint. Mijn cyclus is niet echt regelmatig, maar zit altijd tussen de 27-30 dagen dus 24 zou wel heel kort zijn. Wat denken jullie? Zou dit een innesteling kunnen zijn of moet ik toch mijn hoop opgeven? We zijn nu enkele maanden bezig om zwanger te worden, maar nog niet eerder zo veel symptomen gehad en zo'n rare start van mijn menstruatie. Ik hoor graag jullie mening!

@kaboutertjexx   vanmorgen was het weer aanwezig... nog steeds bruinig zoals het laatste beetje menstruatie zeg maar, alleen is het nu echt slijmerig. Voor mijn menstruatie nog steeds best vroeg en heb ook geen krampen, gister wel heel even dacht ik maar niet zoals mijn menstruatie. Alles bij elkaar nog steeds niet veel, zou er nog steeds 1 maandverband mee kunnen vullen zeg maar. Ahh wat een details, sorry! Hahah
Ik heb mij nog nooooit zo onzeker gevoeld! Omdat mijn cyclus altijd zo netjes is en nu al 5 "dagen" dit, al is de hoeveelheid echt niet te vergelijken met dagen.
Ik verwacht dan ook maar gewoon mijn menstruatie, meer kan ik niet doen. Testen lijkt zo tegenstrijdig als je "bloed" verliest. Dus langzaam maar door naar ronde 8.. Hoe gaat het bij jou? 

@VogeltjeM, wat is onzekerheid vervelend he! Ik kan  uit eigen ervaring alleen maar zeggen alles kan, ook het begin van je menstruatie mijn nod is 10e maar heb al sinds 4e bruine afscheiding. Dat is voor mij dag 22 van een cyclus van 28.. soort gelijk als jou dus alleen nog korter. Ik hoop natuurlijk op het beste van de 2 mogelijkheden voor je!

@kaboutertjexx oh wat jammer! Hopelijk de volgende ronde wel raak.
Ik heb gister een test gekocht en met mezelf afgesproken vandaag te testen als het zo zou blijven. Maar aangezien ik gisteravond wat helder rood/roze bloed had dacht ik dat mijn menstruatie begonnen was. Maar vanmorgen was er weer alleen maar bijna niets. Dus ik heb geen idee wat mijn lichaam aan het doen is ik verwacht mijn menstruatie maar het is nog even afwachten

@naliefa, weet je al iets mee? Inmiddels al een test gedaan? Ben zo benieuwd.
Bij mij wordt het nu wel spannend. Voelt wel anders dan de vorige keer. Nod is denk ik vrijdag maar ben sinds het weekend veel moe en in vlagen extreem misselijk. Af en toe ook steken bij mijn baarmoeder en gevoelige borsten. Maar omdat het wat anders voelt twijfel ik. Even afwachten nog :) 

Terug
Bovenaan