Wie heeft ervaring met Moeders voor moeders?

Hoi,
Ik verzamel nog steeds voor MvM. Nog 2 weekjes en dan zit het er weer op voor mij. Ik denk maar zo; kleine moeite, groot plezier voor andere.
Ik heb de enorme mazzel dat ik twee keer binnen no time zwanger ben geraakt. Ik heb een gezonde zoon gekregen en tot zover lijkt er in februari een gezond broertje of zusje bij te komen. Ik weet niet waarom het ons gegund is, maar gun het ook andere. Daarom doe ik het graag!
Liefs,
Mar
 
Hoi,
Ik heb de eerste zwangerschap meegedaan, helaas niet tot het einde door de extreme misselijkheid.
Deze zwangerschap heb ik niet meegedaan omdat ik na de eerst bevalling een bloedtransfusie heb gehad. Dan mag het niet meer, anders had ik het zeker weer geprobeerd.

Groetjes Redaro (december 2011 mama)
 
Ik wilde ook meedoen maar heb ook tijdens mijn eerste zwangerschap een bloedtransfusie gehad en dan mag je niet meedoen. Vondt het een kleine moeite om dit te gaan doen maar helaas. Dus ik zou zeggen die paar weken dat je het kan gewoon doen!
 
Ik doe ook mee, kleine moeite om in een potje te plassen denk ik zo. We willen allemaal graag zwanger worden en dat is helaas niet voor iedereen even makkelijk. En ik plas alleen thuis in de pot ga het niet mee naar m'n werk mee zeulen. Ik zit al op de helft nog maar 5 weken.
 
Ik heb ook meegedaan! Bij m'n eerste niet, na 4 miskramen (en 3x Mvm starten en weer afzeggen) kon ik het niet opbrengen, ik was zo bezig met of het wel of niet misging.
Maar deze zwangerschap wel meegedaan. Ik heb ook 2x een pregnyl injectie gehad (mijn beide kindjes zijn door iui gekomen)
 
Ha,

Ik heb bij onze eerste meegedaan (nu zwanger van de derde) heb voor de eerste ook in het zkh gelopen met pregnylinj. Vind het heel goed om te doen, was alleen erg misselijk wat het er niet beter op maakte met die geur uit de bussen waar de urine in gaat.
Ben blij dat ik het de eerste keer gedaan heb, maar kon het bij de 2e en nu weer niet opbrengen om het erbij te doen.

Succes
 
Terug
Bovenaan