Wie heeft ervaring met Moeders voor moeders?

Bedankt voor de reacties.

Ik heb me gister opgegeven, dus binnenkort zal er wel iemand langs komen om me te testen en de kannen in ontvangst te nemen. Ik ben benieuwd.
 
hoi assie, ook ik heb bij de onze dochter en deze zwangerschqp mee gedaan, enigste waar je op moet letten is als je antibiotica kuur ergens voor krijgt in die tijd niet mee mag doen dus moet je dat ff door geven,

Ik vind kleine moeite en je helpt een ander heel erg mee, je hoef het alleen thuis te doen, en je kan het geheim houden door de bussen zelf ergens te brengen en te halen op de plaats die zij aan bieden of laten brengen als je een achterom hebt.

Voor die gene die het niet konden , zover ik weet kan je later als in je in de overgang bent ook mee doen dan maak je ook die hormonen aan.

s6 iedereen liefs
 
Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap hieraan meegedaan. Toen deze vroegtijdig eindigde heb ik alles telefonisch moeten opzeggen, wat ik eigenlijk niet goed aankon, maar alles was beter dan die flessen toch steeds weer te krijgen.
Ik heb mij daarom ook niet nogmaals opgegeven toen ik weer zwanger was. Je kunt alleen meedoen voor Moeders voor Moeders tussen 6 en 16 weken zwangerschap, dus vond het niet erg nuttig mij met 13 weken (toen ik dus zekerder was van een goede 2e zwangerschap) op te geven.
 
Het is al hele tijd geleden nl 1984.Toen is mijn 1e kind geboren.Door injectie met medicijn van moeders voor moeders was ik meteen zwanger.Jarenlang hormoonpillen geslikt die niks hielpen.Dit hielp meteen!!!!
Zelf heb ik uiteraard ook meegedaan aan urine doneren aan moeder voor moeders.kleine moeite om mensen die graag kindje willen te helpen om weer gelukkig te worden en kindje te krijgen.Ben mijn gynaecoloog nog steeds dankbaar voor deze injectie.In urine  van zwangere vrouwen zitten hormonen( lichaanseigen)die je zwanger maken
 
Terug
Bovenaan