Wie heeft ervaringen met CB test en duidelijkere streep na 10 min???

A

Anoniem

Guest
ik heb hiervoor ook al een berichtje geplaatst met : help, telt dit streepje

heeft er iemand van jullie ervaring met de CB test die eerst een heeeeeel licht, bijna niet zichtbaar streepje geeft en pas na een paar uur is het streepje duidelijker. Ik weet niet of ik de test nu moet geloven of niet. graag zou ik ervaringen delen met meiden die ook de test meer dan 10 min hebben laten liggen.

en weet iemand een gevoeligere test dan de CB, want ook na 2 dagen    heb ik zelfde testresultaat en nog steeds niet meteen een duidelijke streep.

Liefs,
Danielle

Hey ben ik weer (en nee ik ben geen stalker....)

Ik heb een test van clear view en die is gevoeliger dan clear blue maar wel van dezelfde fabrikant dus wel degelijk betrouwbaar. ze gebruiken ze ook in ziekenhuizen.

Dus als je je adres gegevens op de een of andere manier aan me doorgeeft stuur ik hem naar je op als je dat wilt?

liefs Bri

wat grappig dat we steeds op elkaar reageren...
Ik ben er echt zo mee bezig. Al twee nachten weinig geslapen, zo'n zenuwachtig gevoel...pfff
kan ik die clearview test niet gewoon ergens kopen, hou deze maar lekker voor jezelf hoor meid. Vind het hartstikke lief aangeboden, maar moet eigenlijk ook maar leren om wat meer geduld te hebben.

in wat voor stadium van je cyclus zit jij?

liefs,
Danielle

Haaai,

Nou ik heb ze voorlopig niet nodig hoor.....heb waarschijnlijk geeneens een eisprong...maar dat terzijde,

Je kan ze bestellen via www.babybrabbel.org in de premom shop bij zwangerschapstesten.
en ze zijn nog cheap ookhihihi

€3.99 voor 2

Bij mij duurde het een week voor ik ze in huis had.
Maar als je (volgens mij) met paypal of creditcard betaald heb je ze veel sneller.

liefs Bri

Hoi Daniëlle,

Volgens mij ben jij gewoon harstikke zwanger hoor.
Ik had een tijdje terug hier ook een topicje geopend over de kruidvattest.Ik had namelijk dat zelfde vage streepje als jou,wat na een tijdje duidelijker werd.
4 dagen later weer een test gedaan en er verscheen gelijk een dikke vette streep!
Dusse....>>>>GEFELICITEERD!!!!

Liefs van Roos

Bri,
geef de moed niet op meid. Ik begrijp dat je nu zoiets hebt, van ik heb ze toch niet nodig, maar 'k zou ze toch maar lekker voor jezelf houden, want je zult zien dat je ze dan toch snel nodig hebt. Maar hartstikke lief van je dat je het aanbiedt meteen, dat doet een mens goed!!!

Roos, bedankt voor je reactie, die geeft wat moed. Over 4 dagen misschien nog eens testen dan...... pffffffffff... als ik dat maar volhou. Mn mannetje wordt nu al helemaal gek van me.....

meiden bedankt in ieder geval.
Liefs,
Daan

hey,

Ook ik heb de test vh kruidvat gedaan (wel 2 a 3 dagen te vroeg,kon niet meer wachten)en ook bij mij kwam er een duidelijk maar dun streepje naar voor,maar ook bij mij pas naar een uur of 2 dat het echt duidelijk was.Nog een test gedaan van clearblue en deze gaf een nee aan!Nu weet ik het helemaal niet meer.Was nog te vroeg met testen dat zowizo.Denken jullie??Wel een opsteker om te lezen dat er meer zijn die zo'n dun streepje krijgen en naar langere tijd bij de kruitvattest,en toch zwanger bleken!Ik wacht nog maar een paar dagen af om goed te testen.Word er echt gek van van dat eindeloze wachten!!

Groetjes Ilona

Hoi dames,

Bij mij kwam er gisteren ook een heeeeellll vaag streepje tevoorschijn.
Het was een Kruidvat-test. Zaterdag probeer ik het opnieuw.

Liefs, Go

Terug
Bovenaan