Wie heeft ervaringen met CB test en duidelijkere streep na 10 min???

he Go en andere meiden,

Ik vroeg me af of je al getest hebt Go.Je zei bij mij dat een streepje een streepje is en dat wil ik ook zooo graag geloven.Maar de KV test gaf later een streepje aan,nog eens getest met de CB test en deze bleef negatief!!pffff dat is helemaal onzekerheid,weet het nu niet meer.Maar goed Vandaag is mijn NOD en tot op heden nog niets,en voel me ook niet of ik ongi moet worden....Wel ben ik vanaf gister echt ontzettend misselijk met vlagen.Denk ik meteen dat is een teken,maar mijn verstand zegt wie weet is het wel van de spanningen!Ik weet het niet meer nu,als ik morgen nog niet ongi ben ga ik opnieuw testen en duimen voor zekerheid.
Hoor graag van je Go hoe het bij jou is afgelopen,zag dat je thuis geen pc hebt dus we zullen op maandag moeten wachten denk ik.

Groetjes Ilona

Hoi Ilona en de andere,

Het klopt dat ik thuis geen internet heb, dus reageer ik pas weer op maandag,
helaas, ik zou ook willen dat ik jullie in het weekend kon spreken.

Kon het vrijdagavond bijna niet volhouden om niet te testen.
Maar toch kunnen wachten tot zaterdagochtend.
Helaas, negatief.
Keek ik zaterdagavond op de test, was er toch een vaag streepje verschenen.
Je kunt het weer niet erg goed zien, maar het is er wel. Alleen pas na een aantal uren.
Vandaag naar de dokter geweest (moest er voor iets anders zijn), dus meteen gevraagd hoe het zit.
Daar ook een test gedaan, negatief.
Moet volgende week maandag terugkomen. Maar zij zei ook, als er iets verschijnt is dat ook niet voorniks.
Het kan namelijk ook voorkomen dat het niet via de urine te testen is, maar alleen maar met het bloed. Dus volgende week maandag terug naar de huisarts en testen.
Anders een bloedonderzoek. Ik ben dan ook 2 weken overtijd.
Vandaag 1 week overtijd, geen verschijnselen van een ongi, dus ik wacht geduldig maar af.
Doe zaterdag denk ik een volgende test. (Ik houd het toch niet vol tot volgende week maandag).
Ik weet niet meer wat ik voel, denk zelf wel dat ik zwanger ben, heb ook een bloeding gehad en nu overtijd. Maar ja, de testen geven steeds negatief aan.

Liefs, Go

Terug
Bovenaan