Wie heeft ervaringen met CB test en duidelijkere streep na 10 min???

he Go,

Ik had dus hetzelfde,vind jij het ook zoooooo ontzettend onzeker als ik.Je wilt het zo graag hopen dat dat streepje de waarheid zegt,maar ben bang mezelf voor de gek te houden.Werd het streepje bij jou ook naar verloop van tijd steeds duidelijker zichtbaar?Nou ja,ook ik wacht maar tot dit weekend of ik ongi word ja of nee.Zo niet (hopen),dan ga ik maandag opnieuw testen.

Wacht met je af,Ilona

Hey meiden, even een update.
Had gisterochtend weer zo'n dun streepje op mn CB-test, maar de test bij de huisarts was negatief. Misschien toch loos alarm dus, moet over weekje nog eens testen.
Ik was al half in de wolken afgelopen week, maar nu weer met beide benen op de grond...snik.

Ik duim voor jullie dat het streepje echt was en je niet ongi word.

Liefs,
Danielle

Hoi meiden,

Ilona, het streepje werd bij mij niet donkerder, het was zelfs zo dat je het eigenlijk helemaal niet zag, behalve in een bepaald daglicht. Maar dan zag je het iets.
Vandaar dat ik morgen opnieuw probeer, maar het kan evengoed negatief uitvallen.
Alleen ook nog niet ongi, dus we wachten af............
Maar ik zou zeggen Ilona, als je een streepje zag, ben je zwanger.
Anders komt hij er niet te staan.
Ik duim voor je!!
Enne....natuurlijk ook voor alle andere meiden.

Liefs, Go

Enne... Danielle, wat rot voor je dat je ongi bent   geworden.
Moed blijven houden he!!

Liefs, Go

het Go,
succes met testen morgen.

Ik ben trouwens niet ongi geworden hoor. Had zelf een heel licht positieve test, maar de HA dus niet. Vandaar met beide benen weer even op de grond, al blijft het spannend.

Ik zal voor je duimen.

Liefs,
Danielle

Hoi Daan,

Sorry, ik dacht dat je ongesteld geworden was.
Nou, voor jou is het dan ook afwachten, ga je nog een keer testen?
Wanneer?
Fijn dat je voor me duimt.
Het zou een mooi verjaardagscadeau zijn (7 dec).
Ik laat je het weten.

Liefs, Go

wat grappig Go, ik ben 10 dec jarig....

ik probeer me in te houden met testen en het advies van de dokter om een weekje te wachten te volgen. Zou, als ik idd zwanger zou zijn, dan al ruim 6 weken zijn en dan zou die test toch wel eens knal positief, in plaats van zo vaag, mogen uitvallen toch. Ik hoop nog steeds, al zegt mn verstand wat anders dan mn gevoel....
pffffffffffffffffff

ik zou als ik jou was ook nog even wachten met testen (CB-test is trouwens de Clear Blue zwangerschapstest), dan heb je meer kans op een duidelijk resultaat. Maar ik weet uit ervaring dat het soms gewoon niet te houden is om te testen. Sterkte. I Know what you're feeling.

Liefs,
Danielle

Hoi Danielle,

Ik kan denk ik niet wachten tot volgende week.
Morgen is al moeilijk. Is hij morgen negatief, dan weet je eigenlijk nog niets, net als nu.
Dan ben je ook nog niet ongesteld, dus wat heb ik te verliezen?
Het enige is dat het veel kost, maar dat heb ik er wel voor over.
Wel heb je natuurlijk die teleurstelling, maar ja, het kan ook zijn dat hij positief uitvalt.
We zullen zien morgen, maar ik snap wel wat je bedoelt hoor!!!

Liefs, Go

Terug
Bovenaan