wie heeft kans op groot/ zwaar kindje????

vanavond controle gehad.
ze meten hier de buik van schaambot tot boven kant baarmoeder.
dit is nu 25 cm.
volgens de verloskundige ligt dit op ongeveer 30 weken.
ik moet met 28 weken bloed laten prikken op glucose en ijzer.
en dan kijkt ze of ik met de volgende controle 29.3 dagen een verwijzing voor een groeiecho krijg.

dus we wachten af.
groetjes petra

Hoi,

Ik heb gisteren weer een groeiecho gehad, bij precies 30 weken en onze kleine heeft weer een flinke groeispurt gehad. Over 4-6 weken krijg ik weer een groeiecho en dan zal het definitieve beleid bepaald gaan worden. Wordt het eerder inleiden, keizersnede of een natuurlijke bevalling afwachten? Wel heeft de gync verteld dat ze mij niet langer dan 40 weken door zullen laten lopen ivm de grootte van het kind en mijn geschiedenis bij de vorige bevalling met 41 weken en 1 dag.
Hoe is het met de andere met een groot kind in de buik?

Groetjes Anja

wij weten nog niks
dinsdag had ik controle en he tverhaal over iris nogmaals verteld omdat er een vervangster is omdat een vk met zwangerschapsverlof is.
ik moet dinsdag 13 mei terug en dan zouden ze kijken hoe en wat dan heb een vaste vk.
dus wordt vervolg.

anja fijne dat je goed begeleid wordt deze zwangerschap.
groeten petra

hallo dames
vandaag heb ik controle geha dbij de vk.
ik moet morgen bellen voor een afspraak voor een groei echo.
ben eens beniewd wat daar uit komt.
groeten petra 31.4 dagen zwanger

Hoi Petra,

Ik ben benieuwd of je al weet wanneer dat je de groeiecho hebt.
Ik heb 29 mei weer een groeiecho en dan 2 juni een afspraak met de gync om het def beleid af te spreken. Ze heeft de laatste keer heel duidelijk gezegd dat ik het laatste woord heb over de bevalling. Dat vind ik eigenlijk ook wel moeilijk omdat ik geen ervaring heb met inleiden of een keizersnede. Ik ga nu maar de voor en nadelen op een rijtje zetten en kijken tot wat voor conclusie ik dan ga komen.

Groetjes Anja

hoi
ik mag zaterdag 23 mei om 13.15 voor de groeiecho.
ik heb deze bij een particulier echo bureau. die ook 20 weken echo's doen en pret echo's
ben benieuwd waar ze hem op schatten en hoe dan verder moet dinsdag de 26 mei weer naar de verloskundige.
groeten petra

Terug
Bovenaan