Wie heeft NOD deze week?

Hoi allemaal!
Ook hier in spanning aan t afwachten. Wat een obsessie toch elke keer weer.
Inmiddels ronde 14 voor ons 2e kindje.
Ik denk dat ergens dit weekend mijn NOD is, heb geen ovulatietest gedaan.
Gisteren getest maar negatief. Morgenvroeg nog maar een testje. Voel nu niet veel, beetje zwaar gevoel in mn onderbuik. Succes en laat maar weten als jullie nieuws hebben!
 
https://drive.google.com/file/d/1AnSm1HTtFWqqp1PYCdhVpwtIvjbeM-TX/view?usp=drivesdk
Hallo allemaal,
Ik heb morgen mij NOD en al een paar dagen wat gevoeligere borsten aan de zijkanten en ze lijken ook iets voller. Daarnaast heb ik mega veel en rare dromen en laat alles uit mij handen vallen en heb echt heel de dag een zenuwachtig gevoel terwijl ik er heel nuchter in sta ivm dat het pas de 2e ronde is voor een 1e kindje. Ik heb ook dat de dagen richting mijn NOD dat mijn tempratuur blijft stijgen... van 37 3 dagen geleden tot gisteren 37,6. Vanmorgen 2 testen gedaan waarvan 1 van kruidvat en 1 van telano maar ik las dat deze testen vaak vals positief geven dus ik durf het niet echt te geloven...
Even ongesteldheid afwachten. Hopelijk zien jullie bijgevoegd de foto's van de testen van deze morgen .
 
Groetjes Daan 
 
Ik heb met allebei ervaring.  Bij mijn 1e zwangerschap had ik echt wel symptomen. Echt al pijnlijke borsteb en blauwe aderen en heel veel honger.
En bij mijn 2e zwangerschap had ik nergens last van voor m'n nod  . Stond er echt versteld van dat ik positief testen toen.
Dus het kan beide kanten op zie je wel  ook zonder symptomen ..
Ik denk dat ik donderdag pas ga testen .
 
Terug
Bovenaan