Wie heeft NOD in het weekend van 24-25 september?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik heb zelf mijn NOD dat weekend en het lijkt met leuk om wat contact te hebben met gelijkgestemden.
Wij zijn bezig voor ons derde kindje, de hoeveelste ronde weet ik niet precies (7 of 8). De eerste maanden waren we nog niet heel fanatiek. Sinds een maand of drie begint het echt te kriebelen. Laat die zwangerschap maar komen.

Groetjes
Juup

goeiemorgen

hallo ik ben Wilma 22 jaar en we zijn bezig met ons 1e kindje en we zitten nu in ronde 5!
ik heb mijn nod 24 september, ik verwacht deze week mijn ei ergens. ik denk donderdag en vrijdag maar ik gebruik ovelatietesten en daar ga ik morgen mee beginnen. want ik gebruik teunisbloemolie en tarwekiemolie en ik had eens begrepen dat je cycles daar korter van kan worden.
leuk dat je dan ook je nod hebt! kunnen we mekaar even steunen...hihihihihi

doei doei liefs Wilma

Hoi Wilma,

Leuk dat we in het zelfde schuitje zitten. Ik verwacht ook ergens het eind van de week mijn eisprong. Ik heb zelf nog nooit ovulatietesten gebruikt of getemperatuurd of zo. Nu is mijn cyclus redelijk regelmatig dus dat scheelt.
Ben benieuwd wat jou ervaringen zijn met die ovulatietesten. Heb je het idee dat je er wat aan hebt? Bevestigd het dat je donderdag of vrijdag je ei hebt?

Groetjes
Juup

hai hai,

het is nu de 2e maand dat ik die ovelatietesten gebruik. en ik ben er erg blij mee! ik heb gemiddeld een cycles van 38 dagen en dan moet ik volgens babybrabbel rond dag 24 en dag 25 mijn eisprong hebben en dat klopte vorige maand. de test gaf een duidelijke streep aan. het was helaas niet raak vorige maand. we hadden over de hele cycles maar 3x geklust en 1x op dag 24. dat lag ook aan mij, vorige maand zat alles tegen. maar ja nu gaat het weer lekker en weer regelmatig geklust en vrijdag is dag 24 dus ik denk dat ik dan ovelatie heb dus donderdag maar flink klussen...hihihihi.

ik heb ook een maand getemperatuurt, maar daar was ik niet zo weg van. daar werd ik veel te onrustig van het schommelde elke dag wel wat. dus daar ben ik weer mee opgehouden, ovulatie testen brengen meer rust. je hebt wat meer zekerheid over wanneer je eisprong precies is. maar het nadeel van die testen vind ik: als het niet raak is en je weet precies wanneer je eisprong was d.m.v die testen en je hebt toen ook flink geklust, waarom is het dan niet raak. dan haal je gelijkweer gekke dingen in je hoofd...hihihihi! maar ja we hebben deze maand tot nu toe beter ons best gedaan dan de vorige maand. dus we hebben goede hoop!

ja een lang verhaal he...hihihi

liefs Wilma

Hoi Wilma,

Had ik hier net een heel stuk getypt, druk ik op het verkeerde knopje.  Alles weer weg.
Nog maar een keertje dan....

Het lijkt me inderdaad frusterend als je precies rond je eisprong hebt geklust en het is dan nog niet raak. Hadden wij vorige maand ook. Voor het eerst volgens het boekje om de dag in mijn vruchtbare dagen geklust en nog niet zwanger.

Van onze eerste twee zoontjes was ik snel (derde maand) zwanger en hebben we nooit gelet op een goede timing. Ik wist ongeveer wanneer mijn eisprong was en dat was alles.
Twee maanden geleden een vroege (voor de vijfde week) miskraam gehad en toen e.e.a. gaan lezen op dit forum. Vorige maand wilde ik heel graag meteen weer zwanger worden en gingen we er helemaal voor. Ik moet zeggen wel een stuk minder spontaan hoor!
Nu wil ik dat om de dag klussen maar weer loslaten, vind ik toch wel heel geprogrammeerd. Het is twee keer (of eigenlijk drie) "spontaan" gelukt  dus hopelijk een vierde keer ook. Ik weet nog niet of het gaat lukken hoor (dat loslaten dan). Ik heb sinds mijn miskraam wel heel erg zo iets van: "en nu moet het lukken deze maand". Heb ik tijdens mijn eerdere pogingen om zwanger te worden nooit zo gehad omdat het zo snel ging.

Succes deze week met klussen, laat het een vruchtbare week zijn voor ons allebei.

Groetjes
Juup

Hai Wilma,

Mijn NOD is net een dag eerder, de 23e. Wij zitten in ronde 2 voor ons 2e kindje. We hebben een zoontje van 11 maanden. Van hem ben ik na 22 rondes(!!) pas zwanger geworden. Wel op natuurlijke wijze, dus we hebben hoop dat het deze keer sneller zal gaan. Ik hou je op de hoogte! Groetjes Cato

ik schreef Wilma, maar ik bedoelde ook Juup natuurlijk.........

Pff Cato,
Na 22 maanden zwanger. Had je de moed niet al een beetje opgegeven? Waren jullie intussen al in de MMM of hebben jullie daarmee gewacht? Leuk om elkaar op de hoogte te houden. Hopelijk heb je nu eerlijk geluk.

Groetjes Juup

Terug
Bovenaan