Wie heeft NOD in het weekend van 24-25 september?

hai hai,

ja ik hou jullie op de hoogte en ik hoop inderdaad dat dit een vruchtbare week is.
ik zal voor ons duimen, want vanaf volgende week gaan die rottige twee weken weer in dat je moet wachten of je menstruatie wel of niet komt.

succes meiden

liefs Wilma

hallo....

volgens mij heb ik dan ook mijn nod

ik heb nu in ieder geval erg veel slijm.....ben erg blij want dat betekent dat mijn cycles korter is geworden....ben een beetje onregelmatig.
ben helemaal happy.....
dan heeft de theunisbloem en tarwekiem waarschijnlijk toch geholpen....
nou succes allemaal...

liefs bri

Hallo

Ik ben nieuw hier, en heb (als het goed is) de 24e ook mijn NOD.
Ik ben net met de pil gestopt, dus ik weet nog niet hoelang mijn cyclus is. Toch gaan we er al gewoon voor :)

Groetjes Monique  (24 jaar)

hoi,

mijn NOD is de 23ste verwacht ik. Heb nooit echt een regelmatige cyclus
gehad maar na de bevalling van onze eerste, 10maanden geleden al
helemaal niet. Als ik het goed heb moet ik vandaag mijn eisprong
hebben. Zou nu echt tegenvallen als het niet lukt, tot nu toe had ik zo
iets van we zien het wel maar nu wil ik het toch erg graag...allemaal
success

Groetjes

Ik zie mijn kansen slinken deze maand.
Gisterenavond na het voetballen op de buis als een blok in slaap gevallen. (erg he) en mijn man belt net dat hij vanavond moet overwerken. Nou maar hopen dat mijn eisprong morgen is.
Begin oktober zijn we 5 jaar getrouwd en het leek me zo leuk om het voor hem geheim te houden tot onze trouwdag (als dat lukt...) Maar, ja dat moet het deze maand wel raak zijn natuurlijk.

Groetjes Juup

hee juup,

dat is balen joh! ik hoop voor je dat je eisprong morgen of zaterdag is!

ik heb vanmorgen een ovulatietest gedaan, hij gaf nog niks aan. maar we gaan er vanavond wel even tegen aan...hihihihihi!
ik heb die test vanmorgen om 10 uur gedaan, en is voor de komende 24-36 uur. ik heb zo'n gevoel dat morgen mijn ei nog niet is. ik denk zaterdag dan, dus zaterdagochtend ook maar even...hahahahaha!

succes allemaal

liefs wilma

Hoi allemaal,

Ik ben Kim, 27 jaar en zit in ronde 11 voor het eerste kindje. Ik heb 23 of 24 september mijn NOD. Ik heb altijd een cyclus van 29/30 dagen, dus dat is wel fijn dat dat regelmatig is. Voor het eerst doe ik ovulatietesten maar ik heb nog geen positieve test. Hopelijk komt dat snel, want ik krijg zo langzamerhand het idee dat ik nooit positief kan testen (alhoewel die andere testen allemaal zwangerschapstesten waren) haha. Ga ook naar de gynaecoloog daar ben ik wel blij mee. Soms maak je je toch wel wat ongerust en hopelijk kan zij me gerust stellen.

Wel fijn inderdaad om met meiden te praten die op dezelfde dag hun NOD hebben! We houden elkaar op de hoogte hopelijk!  En Wilma, omdat jij ook die testen doet ben ik benieuwd of je altijd op dezelfde dag in de maand een positieve test hebt gehad, wanneer je deze maand positief test (omdat ik nog geen positieve test heb gehad), enz.

Groetjes van mij.

ik heb antwoord gegeven in een nieuwe discussie, deze is steeds moeilijker te vinden.....hihihihihihi

liefs wilma

Terug
Bovenaan