Wie heeft ook zijn NOD op 15 mei????

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Wie heeft er, net als ik, zijn nod op dinsdag 15 mei?
Ik vind het nu alweer spannend worden...!!
Wie  wil er mee kletsen tot de nod-dag aan breekt?
Liefs Marianne

Sorry, ik ben 19 mei aan de beurt

Succes met afwachten

Groetjes

Hoi Marianne

Mijn nod is op 14 of 15 mei. Nog maar een paar dagen. :p
Heb er zelf niet zo’n goed gevoel over. Had 2 keer een kleine temp. piek en volgens mijn cs was ik 1,5 week vruchtbaar. Het is dus nog maar de vraag of we op het juiste moment geklust hebben want ja mijn mannetje heeft niet elke dag even veel energie door zijn ploegendienst en na 2 weken flinke klussen hadden we ook ff genoeg gehad. Hahaha
Heb deze maand tot nu toe alleen gisteravond een minuut of 10 flinke steken gehad in mijn onderbuik. Verder helemaal niks behalve mijn fikse verkoudheid. Wel spannend. Misschien is de afwezigheid van symptomen juist een goed teken. Heb me er deze maand ook iets minder mee bezig gehouden. We zien wel.

Jij ook succes met het wachten.

Groetjes,

Sara

hoi hoi , ik weet niet precies wanneer maar als ik een cyclus pak van 28 dagen dan is zaterdag mijn NOD en als ik de cyclus pak van de laatste maand is mijn NOD de 15de dus ben wel benieuwd!!
hoe gaat het met jou voel je al wat, ik heb wel rugpijn en ook af en toe wat buikpijn, maardat wil niks zeggen he kan ook aan het innestelen zijn he!!! we moeten pos blijven he!!
veel succes,
gr wendy

Hoi dames,

Ik heb mijn NOD ook rond de 15e. Spannend hoor.

Ik heb een beetje een weeing gevoel in mijn buik. Voor de rest voel ik niet zoveel.

Ik zou het leuk vinden elkaar op de hoogte te houden.

Groet,
Winnie.

Hallo,

Ik heb 14 mei mij mijn nod. Heb  ook steken in de onderbuik, ben een beetje  misselijik en  heb af en toe diarree, sorry..    Verder is mijn temperatuur 37,4, best hoog dus. Dus of ik ben zwanger of heb gewoon een griepje.. Toch maar weer afwachten!!

Groetjes,
Jazz

Hoi Hoi
Ik heb mijn NOD maandag 14 mei. Vind het zo spannend. Heb vorrige week een klein beetje bloed verloren, misschien een innestelingsbloeding. Heb gister alvast een testje gedaan maar die was negatief. Ik kon gewoon niet meer wachten! Ga nu vrijdag na mn NOD pas weer testen ( als de rd's nog niet zijn gearriveerd)! Sinds de dag dat we besloten om een kindje te krijgen ben ik er zo mee bezig! Ik ben niet aan het temperaturen enzo, maar ik denk er de hele dag aan! Maar daar ben ik vast niet de enige in!
succes allemaal en houden we elkaar op de hoogte?!!

x suuz

Hallo,
Ik verwacht mijn NOD 14 of 15 mei. Ik voel me sinds vanochtend zoals ik me altijd voel wanneer ik bijna ongesteld moet worden: lichte steken in m'n onderbuik en een slecht humeur. Toch geef ik de moed niet op , want ik heb nog niets roods gezien. Iedereen die ook aan het wachten is, veel succes en geduld toegewenst!

Griet groet

Terug
Bovenaan