Wie heeft ook zijn NOD op 15 mei????

Hallo meiden,
Ik heb tot nu amper buikpijn, het is zo licht dat je het eigenlijk niet eens buikpijn kan noemen. Ik heb maar wel sinds een uur bruine afscheiding. Denk dat de RD’s er toch spoedig zullen zijn. Dus op naar ronde 6 :-( Wel vaag, sinds het stoppen met de pil in december, is bijna elke ongi wel weer anders. Nou over een paar dagen ga ik voor het eerst werken met de speekselovulatietest. Wie weet helpt het.

Spannend Anna!!! Nog steeds geen RD’s?

Hopelijk krijgt er toch iemand (of meer natuurlijk) goed nieuws vandaag!!!

Succes allemaal en groetjes,

Sara

dus de rd's zijn toch gekomen ??

ik moet nog 2 dagen en dan weet ik het of ze komen
ik heb nergens last van geen buikpijn geen hoofdpijn en niet moe

en normaal heb ik dat wel maar sinds ik gestopt ben met de pil
heb ik nergens last van en is me menstruatie ook minder geworden

maar we zien wel

Groetjes marina

Hallo allemaal,

Bij mij ook nogsteeds geen . Had afgelopen maandag mijn nod en had die dag wat bruine afscheiding. Vandaag weer helemaal niets. Wel nogsteeds pijn in mijn onderbuik en wat last van de rug.  Ik weet het ff niet meer. Wel spannend!!!

Liefs,
Jazz

Nou dames,
Tot nu toe toch nog vals alarm. Na het beetje bruinverlies rond de lunch is er niks meer gekomen. Had wel verwacht dat het door zou zetten omdat ik dat normaal nooit heb. Normaal ben ik meteen flink ongi. Maar goed. It’s still a waiting game. Denk dat ik er morgen gewoon een test tegen aan gooi.

Liefs,

Sara

Hoi,
Gisteravond toch maar getest en ja wel: Raak! Ik ben zwanger!
Ik kan het haast nog niet geloven, 't is allemaal nog een beetje vreemd idee. Ik wilde dit toch ff kwijt, want hopelijk geeft het jullie ook een beetje moed dat het dus zomaar opeens toch gelukt kan zijn! Ik voel verder niks vreemds, niks anders dan anders, dus het is  de test die het bevestigt.
Wij zijn dus sinds  februari 'bezig'. Toen we dat besluit eenmaal genomen hadden was ik er toch  wel meer mee bezig in m'n hoofd dan van te voren gedacht. Ik las veel mee op dit forum, daar heb ik wel 't een en ander geleerd, maar vooral ook gaf het mij het idee dat het nog wel een tijdje kon duren. En nu dan toch opeens, best wel snel... Wat ik nu verder moet doen enzo heb ik mij nog niet echt in verdiept, komt allemaal wel. Ik ben ook een beetje bang voor wat er allemaal nog komen gaat; dat ik mij zieker (misselijk, moe enzo) ga voelen, of hoeft dat niet altijd?
Ik wil in ieder geval iedereen die dit leest alle GELUK & GOEDS wensen dat jullie WENS ook snel vervuld mag worden!
Veel groeten, Anna

He Anna

Van harte proficiat meid met je zwangerschap. Geniet er fijn van.

Groetjes Sharine

gefeliciteerd meid!!geniet van dat kleine wonder in je buik!!

liefs kimberley

Hoi meiden,

Om te beginnen Anna, van harte gefeliciteerd met je wondertje!!! Geniet er maar lekker van en succes ermee!!

Ik heb nu eindelijk duidelijkheid, de RD’s hebben eindelijk doorgezet. Wel jammer want was dus 2 dagen overtijd, maar goed, op naar ronde 6.

Jazz, weet jij al meer? Nog steeds geen RD’s? :)
Ik weet even niet of er nog meer dames op resultaat wachten, zo ja. Succes!!!

Groetjes,

Sara

Terug
Bovenaan