wie helpt me(mbt catering zaterdag)

Zakken vol broodjes kopen..... Kankworstjes..... Alles in 1 grote pan gooien (die kankworstjes) en als ze warm zijn, op schaal leggen en mensen zelf laten pakken. Sausjes erbij en klaar ben je!!!!

Liefs

Hoi,
Ik maak vaak chilli, dat doe ik in de ochtend,even opwarmen, stokbrood erbij en sla, gewassen/gesneden geen saus..
Of koude schotel, kun je ook s ochtends al klaar maken.
Of een beenham kopen, 2uur in de oven, harde broodjes en sla,heerlijk!
Laatst heb ik broodjes gezond klaar gezet met een verjaardag, alles in de koelkast klaarzetten en zelf laten maken.
Of goulash en dan alleen de rijst vers koken, maar dat hoef je maar op te zetten!
Of idd broodjes met knakworst/kroket/fricandel!

Nou succes ermee!

Gr MJ

Ik maak altijd een enorme pan soep, en dan kadetjes erbij met super lekker vlees (rosbief, fricandeau, rollade enzo) en oude kaas.
Soep is echt zoooo makkelijk te maken:
Een pan met water opzetten, bouillonblokjes toevoegen, een paar kipfiletjes in een ovenschaal in de oven laten garen, soepgroente in de pan met bouillon gooien en later de kipfilets in stukjes snijden en toevoegen bij de soep.Effe proeven, beetje peper naar smaak erbij en hupsakee je hebt een heerlijke pan kippensoep.Als je groentesoep wilt vervang je kip voor soepballetjes en in stukjes gensneden varkenspoulet(kant en klaar in de supermarkt, speciaal vlees voor de soep)Mik je zo in de pan bouillon, gaart vanzelf.
Echt, klinkt misschien moeilijk, maar meer is 't niet.Ik maak zoiets vaak op vrijdagochtend en heb dan lekker veel soep voor 't weekend, jammie!!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan