wie helpt me(mbt catering zaterdag)

Je kan ook een soort high tea doen.. met hartige hapjes, scones, muffins, cake, stukjes taart, mini tompouches van matre paul (dacht ik) en sandwiches..
Weet niet of je beetje kan koken of bakken maar muffins is zo simpel als wat... hihi, je heb in de supermarkt van die kant en klaarpakken.
Verder zijn sandwiches ook niet zo moeilijk... een witte boterham, korsten er afsnijden, en dan een lekkere salade erop met wat rauwkost en dan weer een witte boterham er op, ook daar de korsten eraf ;-) en dan schuin doormidden snijden.
Je kan nog verschillende sandwiches maken door verschillende salades te gebruiken.
Bowl doet het ook vaag goed en vult ook wel wat, verder een pan soep erbij... soep is zo simpel als wat... wateropzetten, pakje honig soep erdoorheen roeren, gehaktballetjes/stukjes kip en soepgroente erin, paar minuutjes door laten koken en klaar is kees (denk dat dit 10 tot 15 min duurt'
Zou het zelf allemaal tegelijk op tafel zetten met een leuk kleedje erop, en bordjes, bestek (liefst wegwerp, ben je lekker snel klaar met opruimen) en drinken erbij en je hoef niet te rennen en te vliegen en kan lekker genieten van je visite.

Veel succes ermee! en een fijne dag!
Liefs Marina

Ha ha ons gezin is nou eenmaal groot en we zijn met schoonfamilie en onze familie met 33 mensen... ha ha ik zie je zowat kijken, jah het zijn echt allemaal broers en zussen met aanhang en kinderen... maar bij ons is het dus altijd zelfbediening en het werkt perfect!
Ben je niet zo gesloopt aan het einde van de dag,
nogmaals veel succes!

Liefs Marina

hhaha tnx dames voor jullie tips,en recepten
<ga er ffies wat mee doen,maa ik kan ook heel goed koude schotel maken mss is dat een ideetje ff kijken haha bedankt
ik ben klaar met strijken en nu ga ik slapen

Haha, wat hebben jullie hier afgekletst..

Ik zou idd een grote pan (of twee) soep maken. Kijk maar eens voor makkelijke recepten op de site van de AH.
En dan gewoon broodjes halen en deze voorbesmeerd op tafel zetten. Heb je niet zo veel werk aan, iedereen lust het en is ook vrij goedkoop.
Succes en alvast veel plezier voor de verjaardag.

salsade opmaken. heel simpel. gewoon bij de appie, huzarensalade en vleessalade kopen, op een leuke schaal gooien, plakjes komkommer, cherry tomaatjes, zilveruitjes en evt zurebom erbij, evt versieren met zaanse mayo en kethup en klaar is kees.
stokbrood erbij snijden, wat salades/bittergarnituur erbij doen ( voor de zeurpieten die geen salade lusten hahaha)
en klaar :p

simpel, goedkoop en lekker.

liefs, do

Waarom soep koken? Ik koop altijd een blik soep en maak dat warm, maar da's misschien wel heel lui, haha. En dan inderdaad broodjes erbij met ham en kaas ofzo, is ook niet zo duur. Ook zou je quiche kunnen maken, als je het pakje volgt is het heel simpel en je kunt het ook koud eten. Slaatje vind ik nooit zo handig omdat kinderen het vaak niet lusten, maar die hebben aan broodjes knakworst vaak wel genoeg.

Terug
Bovenaan