:( wie herkent dit?? ben echt bang!

hallo allemaal

als het goed is ben ik nu ongv 6wkn zwanger nu had ik net met het naar de wc gaan met het afvegen wat bloederig slijm.. roze achtig ofzow weet niet goed   hoe ik dit uitleg...
maar heb in dec een miskraam en ben zo bang dat ik het weer krijg..
iemand ervaring? is dit misschien innestelingsbloeding ofzo?

gentell

ik kan me voor stellen dat je erg geschrokken bent, het kan heel goed dat dit een innestelngs bloeding is, maar als je het niet vertrouwd neem dan gewoon even contact op met je huisarts .
dan voel je je zelf een stuk geruster

veel liefs 191

hoi gentell..

ik wil je niet ontmoedigen, maar bij mij was dat het begin van de miskraam.
de huisarts vertelde me dat het bij bloedverlies nog 2 kanten in kan gaan...

ik duim voor je dat het bij jou de goede kant in gaat!
liefs Carina

Hoi Gentell,

wat Carina al zegt, er is nog erg weinig over te zeggen. kan nog 2 kanten opgaan.

bij twijfel gewoon je huisarts of VK bellen, daar zijn ze voor! probeer je ook niet al te gek te maken (hoe moeilijk ook) dat is ook voor jezelf niet echt goed.

Sterkte en hou ons op de hoogte.

Liefs Sylvia

bij mij is het ook zo begonnen en kreeg toen aantal dagen bruin en na ongeveer een week echt bloed dus ook een miskraam.
maar afwachten het gaat ook vaak goed met dit.

xxx mier

Hallo Gentell,

Voor een innestelingsbloeding is het te laat, tenzij je een onregelmatige cyclus hebt. Een innesteling is op dag 11, dus een paar dagen voordat je ongesteld had moeten worden. Op zich is alles als je zwanger bent extra gevoelig, dus een beetje bloed hoeft geen probleem te zijn,  en zelfs vrij veel bloed hoeft niet te betekenen dat het mis is, maar laat het alsjeblieft nakijken! De huisarts kan zien of je baarmoedermond open is, die hoort dicht te zijn. Het is geen garantie, maar misschien stelt het je gerust. Zolang je geen krampen hebt heb je dikke kans dat het goed zit.

Mijn  laatste miskraam (ik was ong. 7 weken) begon ook met een klein beetje bloed, maar dat werd meer en meer, ik kreeg er krampen bij en na vijf dagen was alles weg. Maar dat beetje bloed, daarover hoefde ik me geen zorgen te maken, pas als het meer werd en ik pijn kreeg. Helaas gebeurde dat dus.

Veel sterkte!

Liefs,

Zeeuws Meisje

hoi gentel

volgens mij kan het alle kanten op mijn vriendin heeft dit ook gehad en heeft een gezonde baby en ik heb het gehad maar kreeg een miskraam.
ik weet hoe verschrikkelijk het is om maar af tewachten want je wilt het   liefst dat er iemand zegt dat het hellemaal goed is.
ik wens je heel veel sterkte en hoop voor je dat je een gezonde zwangerschap zult hebben.

liefs silke.

hallo allemaal..

bedankt voor jullie reacties..
mijn miskraam is niet zo begonnen de vorige keer. voel me daarom wat rustiger..
het was gister alleen met het afvegen na een grote boodschap
daarna niets meer en vandaag ook niets.. dus misschien dat er een adertje is geknapt ofzow.. ik zit eigenlijk niet heel erg in de stres. had ik de vorige keer wel en toen ging het ook echt mis.
hoop dat het me niet nog een keer gebeurt..
maar zolang ik geen bloed zie zal het vast wel goed zitten hoop ik!

liefs gentell

Terug
Bovenaan