:( wie herkent dit?? ben echt bang!

Joh kan van alles zijn... sterkte. Kan me je angst helemaal voorstellen. Komt vast goed want dit wordt ons jaar namelijk!

Hoop dat het allemaal snel fijn wordt. Genieten zou fijn zijn! Oh enne: van harte gefeliciteerd! :)

Liefs D

Hai Gentell

Heb afgelopen zaterdag ook wat bloedverlies gehad begon met wat roze afscheiding maar heb nu geen bloedverlies meer.
Het is maar er een dag geweest maar toch wordt je helemaal gek van die onzekerheid. Wat ben ik blij als ik strakt die 12 wkn voorbij ben!!!
Maar zelfs dan ben ik nog bang, let maar op.
Vind het zo erg dat ik helemaal niet kan genieten!
Dus ik kan je wel zeggen maak je niet te druk maar ik denk dat dat niet zoveel zin heeft want bang blijf je toch.
We kunnen alleen maar hopen dat alles goed gaat en dat we over 8 mnd een kerngezonde baby in onze armen mogen houden!!!
Ik kijk zo naar dat moment uit!

Groetjes Martine

hallo allemaal!

het is alweer een poosje geleden dat ik hier op het forum ben geweest..
heb gewoon nauwelijks tijd gehad om mail te chekken dus laat staan ff t forum op.
ik zie dat er een paar dames weer zwanger zijn heel veel suc6 en dat het nu allemaal goed mag gaan!

ff een update.
ik ben nog steeds zwanger :) heb maandag een echo gehad.. alles goed. ben zaterdag presies 9wkn zwanger.. dus het schiet op!
dinsdag vk geweest.. die zei ook nou hoe ik alles zo voor me heb en hoe het er uit ziet heb ik er het volste vertrouwen in.
erg lief dat ze dat zei maar vond wel dat ze daar voorzichtig mee moest zijn..
ik begin al een buikje te krijgen :-O
mn broeken krijg ik nauwelijks dicht...haha
zelf heb ik veel vertrouwen in mn zwangerschap maar toch elke keer als ik op de wc zit hou ik het alemaal in de gaten..

ik hoop dat k nu wat meer tijd heb weer..!

groetjes gentell

Hoi
Fijn hoor voor jullie. Hoop dat jullie kunnen genieten en natuurlijk dat alles goed blijft gaan. En ja, toegegeven, ik hoop ook dat ik binnenkort mee kan praten met jullie!

Liefs D

wat een goed nieuws gentell!
dat geeft ons ook weer wat hoop.

ik weet sinds deze week dat het bij mij toch echt allemaal weg is. ik heb namelijk helemaal geen buikpijn gehad, en bleef maar een positieve test houden.
maar op de echo was niks meer te zien, dus had ik na 3 weken eindelijk zekerheid,

tja ben stiekum wel jaloers hoor....
groetjes Carina

heej

ja hier alles goed hoor petra!  

ben alleen erg moe en de heledag door misselijk.. je zou denken dat je daar gek van word maar voor mij is het zo.. zolang ik nog overal last van heb zit mn kindje er ook nog..
ik zou zo blij zijn als ik wat verder zou zijn.. t is een hele spannende tijd...

ik hoop voor iedereen dat jullie ook snel weer misselijk moe en met zeer pijnlijke borsten mogen rondlopen  hahaha

xxx gentell

Hahaha ja dat ga je ons gewoon toewensen nu he. Dank je haha.

Ik hoop dat je de rust vind om er van te kunnen genieten hoor. T helpt niet he als je je druk maakt. Je kan het immers niet tegenhouden mocht het fout gaan. Dus probeer te genieten!

Liefs Petra

Terug
Bovenaan