:( wie herkent dit?? ben echt bang!

nooit gedacht dit te zullen zeggen: maar klinkt goed dat misselijk zijn en spugen
Toen ik zwanger was van onze jongste ben ik aardig misselijk geweest met spugen erbij en toen echt geen lolletje gevonden, wou weer net zo zwanger zijn als bij de oudste... maar nu.... doe mij eens een binnenkant van een toilet

Fijn dat het dus als een heel normale zw.schap klinkt met vermoeidheid, misselijkheid en alles erop en eraan. Denk dat dat idd wel sterkt in de gedachte dan gaat het in elk geval goed. Toch hoop ik dat die kwaaltjes niet al te lang meer aan zullen houden en je onbekommerd en 'fris en fruitig' (lekker foute uitspraak hihi) door kan hobbelen in je middelste 3 maanden!

groetjes,
Marije

haha wat een leuke reactie's :)
heel veel suc6 met het zwanger worden dames en marije ik hoop voor je dat je heel gauw weer lekkr de binnenkant van de wc mag bekijken! haha

gentell

hej petra

bedankt voor je belangstelling :)
jah hier alles volgens mij nog steeds goed..:)
morgen ben ik prsies 11wkn.. schiet dus op..
heb geen druppel bloed meer verloren dus ik hoop dat alles gwoon goed is!
de echo zag er wel goed uit enzo maar heb nu al een paar keer gelezen dat er vrouwen zijn met de 2e echo dat ze met een dood kindje in hun buik lopen, dus nog steeds wel wat angstig..

ben helaas niet zo veel op het forum te vinden.. ben onwijs druk.. volgende week donderdag ga ik met mn mannneke trouwen en dat kost erg veel inspanningen allemaal..
wel fijn dat ik zo druk ben want de weken vliegen voorbij! toe ik vanochtend wakker werd dacht ik nog jemig.. morgen 11 wkn!!!!

hoe is het hier verder?

liefs gentell

Hoi Gentell,

Wat een leuk nieuws. Een trouwerij. Welke dag gaat dat worden? Ben erg blij dat alles goed gaat en ik duim voor je dat het bij de tweede echo ook goed is allemaal.

En dat je weinig op het forum bent is toch niet erg? Je kunt maar beter ff niets lezen over dingen die mis gaan etc. Ga maar lekker je ding doen hoor hahaha...

Groetjes en liefs

Peet

helloww

donderdag is onze dag! :) nog 3 daagjes.. pff word nu wel een beetje zenuwachtig.. hahaha

maar ik heb een vraagje..

na de 12 weken is de kans op een miskraam klein toch? ben nu 11wkn en 2 dagen..
en heb met 8wkn een echo gehad en toen was alles goed.
maar omdat ik wel vaker dingen lees vroeg ik me af.. hoe groot is de kans dat het nu ineens toch fout gaat??

liefs gentell

Hoi,

ga je nou niet gek maken en ga genieten van die trouwdag. Natuurlijk is er nog een klein kansje dat het misgaat, maar ga je daar nou niet op richten. Meestal kan je rond deze tijd ook het hartje horen bij de vk. Dus als je daar heen gaat hoor je het vast kloppen.
Veel plezier donderdag!

groetjes, keesje

als je het hartje hebt zien kloppen, is de kans erg klein dat het misgaat.
al was het bij ons nog wel misgegaan. dus zekerheid heb je nooit.

geniet van de leuke dag die komt.. en maak je niet al te druk!

Terug
Bovenaan