wie houd hier rekening mee

A

Anoniem

Guest
hoi, ik heb een vraagje. ik ben druk bezig met zwanger worden en wil het ook echt heel erg graag, echter zit ik met het volgende, als het deze maand niet raak is, dan ga ik dus de volgende ronde in, de uitgerekende datum komt dan in de periode van sinterklaas, mocht het dan niet raak zijn dan kom je de keer daarop in de periode van kerst oud en nieuw.

nu zit ik zoooo in dubio, ik ben echt aan het twijfelen om als het deze ronde niet raak is om even twee maandje rustig aan te doen, want het lijkt me helemaal niets tijdens de sinterklaas of kerst. ik heb nog een kleintje thuis en daar wil ik komend jaar ook graag weer mee naar de intocht en de sinterklaas feestjes enzo. en het lijkt me ook helemaal niets, als die kleine op of net voor of na sinterklaas geboren word..... hoe denken jullie hier over, ik hoor het graag, mischien zit er net iest tussen wat mij overtuigd om te stoppen of door te gaan

ik ben zelf net voor kerst jarig en heb het altijd vreselijk gevonden, ik stel de volgende ronde dan ook uit en ga weer in april van start. sinterklaas en kerst is al zo druk en als je in die tijd ook moet bevallen dat lijkt me niet ideaal!

Maar je moet het natuurlijk zelf weten en overwegen wat het beste is.

Liefs!

ik ben zelf net voor kerst jarig en heb het altijd vreselijk gevonden, ik stel de volgende ronde dan ook uit en ga weer in april van start. sinterklaas en kerst is al zo druk en als je in die tijd ook moet bevallen dat lijkt me niet ideaal!

Maar je moet het natuurlijk zelf weten en overwegen wat het beste is.

Liefs!

Heb er zelf ook aan gedacht maar het is denk ik wel een luxe probleem, zou eerder blij zijn als het zo snel lukt om zwanger te worden!!

Mijn zusje is de dag voor sinterklaas jarig en ze vond het nooit erg mijn moeder vond het minder leuk dan mijn zusje.

Ik heb zo iets mocht het zo zijn dat ik zwanger word maakt mij het nu niet zo veel uit wanneer t geboren word als het maar gezond en gelukkig is.

gr joyce

Mijn zusje is de dag voor sinterklaas jarig en ze vond het nooit erg mijn moeder vond het minder leuk dan mijn zusje.

Ik heb zo iets mocht het zo zijn dat ik zwanger word maakt mij het nu niet zo veel uit wanneer t geboren word als het maar gezond en gelukkig is.

gr joyce

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel aan gedacht hebt, omdat ik eigenlijk geen decemberkindje wel (i.v.m. de feestdagen) maar ja als deze ronde niet raak is dan ga ik er toch gewoon voor. Ik ben zelf van 14-01 en mijn broertje van 29-11 dat is net voor/ na de feestdagen, dat vonden wij zelf ook niet echt fijn omdat ik dan maar 1 periode per jaar cadeautjes kreeg ;) maar goed ik ga er gewoon voor.

Ik zou er wel voor gaan, ook al komt het niet helemaal fijn uit met al die feestdagen. Zelf ben ik van 24/11 en vond het ook niet leuk, zo vlak voor Sinterklaas, maar het is zoals het is. Stel dat mijn ouders ook 2 maanden hadden gewacht, was ik er mooi niet geweest, aargh!!
En toen ik zwanger wilde worden van ons eerste kindje, lukte het ook niet heel snel, maar ik liet geen ronde onbetuigd. Na 5 maanden was het dan raak, en in juni uitgerekend, helemaal super. Maar ja.. je kan het nu (meestal) niet plannen en deze zw.schap liep uit op een miskraam. Daarna raakte ik vrij snel weer zwanger en was ik 17/11 uitgerekend. Ik hoopte dat ons kindje eerder zou komen, maar ik was al lang blij en gelukkig dat het toch weer gelukt was. Uiteindelijk kwam ze 9 dagen te vroeg en ze is gewoon heerlijk jarig. Echt een dag voor haar.
Je kan het nog zo plannen, maar er is altijd wel wat. DE feestdagen, iemand in die maand jarig, iemand gaat trouwen. Al moet je overal rekening mee houden, dan zou ik voor mijn gevoel een beetje voor gevaarlijk spel spelen.
Het is je eigen keuze, maar zoals je al had verwacht, zou ik er lekker toch voor gaan.
succes, gr. mamajo

Terug
Bovenaan